کد خبر: ۸۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 22 August 2015

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه دوره‌های بصیرت‌افزایی دانشجویان در قالب طرح ولایت در البرز برگزار می‌شود، گفت: در این دوره توانمندسازی دانشجویان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اخلاق و اعتقادی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علی استاد حسینی در مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی، تربیتی، بصیرتی و تشکیلاتی خط امام که ظهر امروز با حضور 150 خواهر دانشجوی بسیجی در محل اردوگاه شهید رجایی بسیج محمدشهر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت اهل بیت‌(ع) همچنان پابرجا است.

وی با بیان اینکه در طول این 37 سال توطئه‌های بیشماری علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته که اگر یکی این توطئه‌ها علیه هر کشوری صورت می‌گرفت آن را به ویرانی می‌کشاند، افزود: عده‌ای بعد از پیروزی انقلاب به سهم‌خواهی برای جدا شدن مناطق خود از ایران پرداختند.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق در واقع جنگ با کلیه ابرقدرت‌های جهان بود، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه دشمن نتوانست حتی ذره‌ای از خاک ایران را در جنگ با عراق از آن خود سازد توطئه و نقشه فتنه 88 را برای براندازی نظام کشید که این امر با رهنمودهای آگاهانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری نقش برآب شد.

وی با اشاره به اینکه بیان این مطلب از سوی آمریکا که کلیه گزینه‌های نظامی بر روی میز قرار دارد تنها به منظور ایجاد جنگ روانی است، تصریح کرد: آمریکا اگر قدرت و توان حمله به ایران را داشت بارها این کار را انجام داده بود.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن از راه جنگ نرم درصدد است به ارزش‌های انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و آن‌ها را از بین ببرد، یادآور شد: مقام معظم رهبری هشدارهای جدی در راستای این مهم ارائه داده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد حسینی با تاکید بر اینکه آمریکا جیزی از حقوق بشر نمی‌داند چرا که این مبحث مهم را تنها برای منافع مادی خود می‌خواهد، بیان کرد: جنایات صورت گرفته در عراق و یمن توسط صهیونیست سعودی و آمریکایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ولی‌فقیه با مدیریت و رهبری فرزانه خود اجازه نداد توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی عملی شود، گفت: دشمن بیکار ننشسته و گاه از زبان داخلی‌ها حرف‌های خود را عنوان و مطرح می‌سازد.

وی با بیان اینکه عده‌ای در نظر دارند نقش اصلی شورای نگهبان را نادیده بگیرند، اظهار داشت: اگر بصیرت لازم در انتخابات پیش‌رو فراهم نشود زمینه به وجود آمدن فتنه دیگر در کشور رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه باید در طرح ولایت خط امامت را بشناسیم، خاطرنشان کرد: نباید به هیچ‌عنوان شورای نگهبان تضعیف شود.

وی با اشاره به اینکه باید مدیریت جهادی، در صحنه ماندن و زیر بار سازش و ذلت نرفتن مدنظر امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره در صدر امور قرار گیرد، عنوان کرد: دانشجویان باید با بصیرت و روحیه جهادی وارد میدان کار شوند.

استاد حسینی با بیان اینکه برای بصیرت‌افزایی و رشد توانمندی دانشجویان، سپاه دوره‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده است، افزود: در این دوره‌ها توانمندسازی دانشجویان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اخلاق و اعتقادی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار