فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت: انتخابات برگرفته از اراده و خواست عمومی مردم برای تعیین سرنوشت خود بوده و نماد شاخص جمهوریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۷۹۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 23 November 2019

به گزارش تابناک  ایلام ؛ الیاس فتاحی  در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی اظهار داشت: با توجه به دسیسه های متعدد دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام، انتخابات اسفند امسال از حساسیت ویژه و بالایی برخوردار است که نیازمند اتحاد و همدلی مردم و مسئوولان برای اجرای باشکوه آن هستیم.

وی یادآور شد: برگزاری چندین دوره انتخابات متعدد در کشور طی چهار دهه گذشته مهر تاییدی بر وجود مردم سالاری و واگذاری سرنوشت مردم به دست خود آنان در جمهوری اسلامی است و مشارکت های بالا در این عرصه مهم علیرغم تبلیغات منفی دشمنان بیانگر اعتقاد و اعتماد مردم به نظام بوده و بطور قطع در این دوره از انتخابات نیز مردم مشارکت و حضوری چشمگیر خواهند داشت و همچون دوره های گذشته باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

فرماندار چرداول بر پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی، آموزش های متعدد و اطلاع رسانی در این حوزه تاکید کرد و گفت: پیشگیری اصل مهم در جلوگیری از جرایم احتمالی انتخابات است.

فتاحی اضافه کرد: پیشگیری درون سازمانی و پیشگیری عمومی باید مورد توجه قرار گیرد و از شیوه های مختلف برای آگاه سازی اقشار جامعه اطلاع رسانی صورت گیرد که در این موضوع نقش و جایگاه رسانه ها، خبرنگاران، مطبوعات، خبرگزاری ها و کانال های خبری بسیار تاثیرگزار است.

وی افزود: فضای مجازی ظرفیت مناسب و خوبی برای اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور آگاهانه مردم در انتخابات است که ضمن اینکه نباید از آسیب های فضای مجازی غافل ماند باید از این پتانسیل و ظرفیت استفاده درست و منطقی انجام دهیم.

رییس ستاد انتخابات شهرستان چرداول یادآور شد: باید فضای مجازی را مدیریت کرد و از طریق این فضا مردم را به خلق حماسه ای دیگر همچون ادوار انتخاباتی گذشته و مشارکت بالا در انتخابات و رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی تشویق و ترغیب کرد.

فتاحی در بخش دیگری از صحبت های خود رعایت بی طرفی و امانتداری را وظیفه همه عوامل برگزارکننده انتخابات دانست و گفت: عوامل اجرایی انتخابات از خود همین مردم هستند و همه مدیران و کارکنان حق استفاده از اموال دولتی برای تبلیغ به نفع و یا احیانا علیه هیچ کاندیدی را ندارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار