کد خبر: ۷۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 18 August 2015

رئیس اتاق البرز بر همیاری هر چه بیشتر دولت در آزاد سازی قیمت‌ها با هدف رقابت سالم در بین صاحبان تولید تاکید کرد و گفت: تصدی‌گری دولت باید به نظارت و هدایت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، رحیم بنا مولایی امروز(27مرداد)، در اولین نشست انتظارات از تشکل‌های اقتصادی در پیشواز از دوران پساتحریم به طرح در حال بررسی آمایش سرزمین البرز اشاره کرد و گفت: داشتن آمار دقیق در تولیدات استان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات توسعه پایدار استان را در بر خواهد داشت.

وی افزود: برای موفقیت در مسیر توسعه اقتصادی استان در دوران پسا تحریم بایستی آمار و ارقام دقیق و واقع گرایانه در بحث آمایش سرزمین داشته باشیم.

این مقام مسئول به فراهم شدن مقدمات سایت نمایشگاهی استان البرز اشاره کرد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این سایت نمایشگاهی حرکت مناسبی در جهت توسعه استان به ویژه در بخش گردشگری و هتل داری ایجاد خواهد شد.

بنامولایی اضافه کرد: در این سایت نمایشگاهی اتاق های بازرگانی، تعاون، خانه صنعت و معدن و شهرداری کرج به عنوان اعضای هیات موسس نقش خواهند داشت.

رئیس اتاق البرز خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی در دوران پسا تحریم نیازمند آن است که شعار زیبای دولت در خصوص تبدیل تصدی گری دولت به نظارت و هدایت تحقق یابد.

وی همچنین همیاری هر چه بیشتر دولت در آزاد سازی قیمت‌ها با هدف رقابت سالم در بین صاحبان تولید را مورد تاکید قرار داد.

این مقام مسئول در پایان گفت: هیات های تجاری و بازرگانی کشورهای مختلف که به ایران سفر کرده اند اکثرا برای عقد قرار داد همکاری صنایع بزرگ دولتی را نشانه گرفته اند این در حالی است که باید آنها را به سمت صنایع کوچک و متوسط هدایت کرد تا بستر برای ایجاد فضای کسب و کار در توسعه اقتصادی کشور فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار