کد خبر: ۷۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 18 August 2015

با اعلام آمادگی یک حامی مالی برای خرید کامل بلیت‌های بازی ایران و گوام به احتمال فراوان تماشای این بازی رایگان خواهد شد.

رییس هیئت فوتبال استان البرز دراین خصوص به خبرنگار مهر گفت: این دیدار قرار است ۱۲ شهریور ماه به میزبانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری انقلاب اسلامی کرج برگزار شود و در تلاشیم با تحقق این موضوع و رایگان شدن بازی زمینه حضور بیشتر هواداران تیم ملی را در ورزشگاه فراهم کنیم.

وی افزود: ستاد اجرایی برگزاری این بازی تشکیل شده است و با بررسی تمامی جوانب امر در جلسات مستمر در تلاشیم میزبان خوبی برای این دیدار تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی باشیم.

رییس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه تجربه خوبی از برگزاری بازی های قبلی تیم ملی داریم، گفت: سال گذشته میزبان دیدار تیم های ملی ایران و کویت بودیم لذا با فرایند و نحوه کار آشنایی داریم و سعی مان ارایه میزبانی بهتر در بازی پیش رو است.

محمودی با بیان اینکه آی دی کارت خبرنگاران و عوامل اجرایی و دیگر ملزومات برگزاری این دیدار رسمی روز گذشته به هیئت فوتبال البرز تحویل شده است، گفت: طی روز های آینده فرایند دریافت کارت حضور در مسابقه برای اصحاب رسانه و نمایندگان رسانه های گروهی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید اعضای کادرفنی تیم ملی از مجموعه ورزشی انقلاب کرج در هفته گذشته گفت: خوشبختانه شرایط ورزشگاه در بخش های مختلف مورد تایید کادر فنی تیم ملی قرار گرفت. البته مواردی هم تذکر داده شد که در حال رفع آنها هستیم.

محمودی در پایان افزود: کرج در طی سال های اخیر با میزبانی از بازی های مختلف دوستانه و رسمی تیم ملی نشان داده پتانسیل خوبی در پذیرش رویدادهای مهم ملی دارد و امیدوارم در این آزمون نیز سربلند باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار