شهردار خلخال از وقوع 12 فقره آتش سوزی در باغ های شهر خلخال در 10 روز گذشته و مهار این آتش سوزی ها خبرداد.
کد خبر: ۷۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 18 August 2015

 به گزارش ایرنا، علی درویشی افزود: ماموران آتش نشانی در چند روز گذشته در 10 مورد حادثه آتش سوزی مراتع روستاهای خلخال حضور داشته و به همراه سایر نیروهای عمل کننده موفق به اطفای حریق مراتع در سطح بیش از 90 هکتار شده اند.
وی گفت: با حضور به موقع آتش نشانان شهرداری و سایر نیروهای عضو شورای مدیریت بحران خلخال در محل حادثه آتش سوزی روز گذشته مراتع مجاور شهر خلخال که در سطح گسترده ای رخ داده بود مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.
وی با بیان این که علت آتش سوزی ها نامعلوم و از سوی کارشناسان آتش نشانی خلخال در دست بررسی است افزود: آتش سوزی های اخیر در مراتع مجاور شهر و نیز آتش سوزی های صبح امروز در داخل این شهر نیاز به بررسی بیشتر نیاز دارد.
او اظهار کرد: امروز با تلاش ماموران آتش نشانی شهرداری خلخال دو مورد آتش سوزی در دو باغ واقع درخیابان شهید باکری قبل ازگسترش دامنه حریق به باغ ها و مناطق مسکونی مجاور مهار شد.
وی گفت: حضور به موقع ماموران آتش نشانی در محل حادثه مانع از سوختن درختان تبریزی و میوه در این باغ ها شد.
شهردار خلخال از مشارکت ماموران آتش نشانی خلخال در عملیات اطفای حریق مراتع مجاور این شهر و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در روزهای گذشته خبرداد.
درویشی از مردم و شهروندان خلخالی خواست به محض مشاهده آتش سوزی سریع موضوع را از طریق شماره تلفن 125 به آتش نشانی اطلاع دهند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار