سوخت - اربعین
سعید جمشیدی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از آمادگی مطلوب این منطقه برای سوخترسانی مطلوب در ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد
کد خبر: ۷۸۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 28 September 2019

آمادگی سوخت رسانی در ایام اربعین

به گزارش تابناک مرکزی - سعید جمشیدی به راه‌های مواصلاتی استان مرکزی اشاره کرد وگفت:خیل عظیمی از زوار اربعین حسینی (ع) برای رسیدن به استان‌های مرزی و ورود به کشور عراق از استان مرکزی عبور می‌کنند واین خدمتی در شان ومنزلت آن‌ها را از نظر سوخت رسانی طلب می‌کند.
وی به جایگاه‌های عرضه سوخت استان اشاره کرد وگفت:در سطح استان ۹۰ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۶۲ باب جایگاه عرضه سوخت سی ان جی وجود دارد که توسط اکیپ‌هایی از واحد‌های مختلف پایش خواهند شد تا ان شا الله زوار اربعین بتوانند با خیال راحت به سوخت گیری وسایل نقلیه خود همت گمارند.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تعداد نمازخانه‌های بین راهی این استان را ۶ باب ذکر کرد وابراز امیدواری کرد این مکان‌ها در حد خود بتوانند به زوار اربعین برای ادای فریضه نماز کمک کنند. سرپرست منطقه استان مرکزی از تمامی مسافران اربعین حسینی (ع) خواست با رعایت اصول ایمنی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی ان جی سفر ایمنی را برای خود رقم بزنند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار