رئیس پلیس راه:
رئیس پلیس راه گفت :نقش راه ها در جلوگیری از کاهش تصادفات برکسی پوشیده نیست و لازمه تردد ایمن زائران حسینی(ع) ، ایمن سازی و کسب استاندارد های لازم است.
کد خبر: ۷۸۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 24 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: اربعین  حسینی(ع)یک ماموریت عظیم ، دینی ، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، عمرانی، ترافیکی ، امنیتی، امدادی و خدماتی است و اگر تفکر جمعی و اقدام به موقع دستگاه های مختلف و همپوشانی ، همدلی و همکاری نباشد قطعاً موفقیتی حاصل نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه ترافیک و عوامل دخیل در آن اشاره کرد و گفت: ما برای داشتن امنیت ترافیکی نیازمند ابزار و انسان های هوشمند هستیم.

وی افزود: برای تولید هر ابزاری نیازمند یک سری مواد اولیه هستیم و زیربنای اولیه تولید امنیت ترافیکی، انسان هوشمند است که بایستی تلاش کند باور و تفکر قوی داشته باشد.

این مقام انتظامی کشور یادآور شد: دومین ماده اولیه تولید امنیت ترافیکی، راه است و ماباید آن را در اختیار کاربر ترافیک قرار دهیم راه است که علاوه بر ایمن بودن و داشتن استانداردهای لازم، بخشنده باشد.

وی افزود: سومین ماده اولیه تولید امنیت ترافیکی،وسیله نقلیه است که اولاً خودرو ایمن می تواند از بسیاری از حوادث پیشگیری کند و ثانیاً در صورت تصادف،از راننده و سرنشین محافظت می کند.

سردار حسینی تصریح کرد: یکی از علت های وقوع حوادث، نبود باور در بین کاربران از جمله رانندگان، سرنشین و عابر پیاده در  ایفای نقش برای جلوگیری از حوادث رانندگی است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار