معاون عملیات انتظامی ایلام:
معاون عملیات انتظامی ایلام از افزایش ۱۰۶ درصدی کشف سرقت و ۱۲۴ درصدی دستگیری سارقان در پنج ماهه نخست سال جاری در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 28 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حمید فتاحی گفت: برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنیت مهمترین خواسته شهروندان از پلیس است، و در این راستا  با برخوردی مناسب با مردم در جهت ایجاد نظم و امنیت تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: به همت کارکنان سخت کوش این فرماندهی ،شاهد افزایش ۱۰۶ درصدی کشفیات سرقت  و ۱۲۴درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بوده ایم .

معاون عملیات انتظامی استان ادامه داد : پلیس در مبارزه جرایم با تلاش شبانه روزی و استفاده از تمام امکانات و نیروهای تخصصی سعی در به حداقل رساندن جرایم در سطح جامعه دارد.

وی تصریح کرد:  پلیس با به کارگیری تمامی توان خود در راستای ماموریت ها اقدام و با اشراف اطلاعاتی در تمامی ابعاد (سرقت،مواد مخدر،قاچاق کالا وارز و..) در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان  تلاش خواهد کرد.

سرهنگ فتاحی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیار خوب کارکنان انتظامی استان،از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ،پلیس را در مبارزه با مخلان نظم و امنیت یاری کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار