معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار اردبیل گفت: انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل‌های جدید دغدغه اصلی مسئولان است و این کار باید با زبان و جذابیت‌های نسل جدید انجام گیرد.
کد خبر: ۷۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 12 August 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، طاهر شریفی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار اردبیل، امروز 21مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل، بیان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل‌های جدید دغدغه اصلی مسئولان است و این کار باید با زبان و جذابیت‌های نسل جدید انجام گیرد؛ باید برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کاری کنیم تا افرادی که جبهه‌های جنگ را ندیده‌اند آن روز های تاریخی را لمس کنند.
وی تهیه مدال باکری، ساخت تندیس نام‌آوران شهید، تولید انیمیشن عملیات‌های دفاع مقدس، دفترچه ها و پیراهن‌های منقش به تصویر سرداران شهید و اهدای قمقمه و پوتین یا لباس جنگی کامل به دانش‌آموزان برجسته را برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید پیشنهاد کرد.
در ادامه علی منصور لکورج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از افتتاح فاز اول مرکز جامع فرهنگی ورزشی توانبخشی بنیاد در مقابل بیمارستان ایثار اردبیل در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: فاز اول این پروژه شامل استخر و بخش های ورزشی و بدنسازی است و برای اجرا و تکمیل آن بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین از آغاز ساماندهی گلزار شهدای علی آباد اردبیل با 122 مزار شهید در هفته دفاع مقدس خبر داد.
همچنین عبدی، دبیر ستاد هفته دفاع مقدس سپاه حضرت عباس استان اردبیل هم گفت: کشوری می‌تواند اعلام موجودیت کند که از ایثار و جانفشانی فرزندان خود بهره معنوی لازم را برده باشد.
وی افزود: به منظور گریز از تکراری شدن شیوه برگزاری یادواره‌های شهدا آیین های گرامیداشت یاد شهدا در محلات شهر و در مقابل درب خانه شهدا با دعوت و صحبت خانواده‌های آنها اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار