استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی گفت: از مشکلات مطرح شده توسط خبرنگاران استان مواردی که لازم باشد به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ و درخواست‌های قانونی خبرنگاران پیگیری می‌شود. خبرگزاری فارس: مشکلات اصحاب رسانه خراسان‎جنوبی در چارچوب قانون پیگیری می‌شود
کد خبر: ۷۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 09 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار در نشست صمیمی با اصحاب رسانه خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: همه ما باید در جایگاه خود سعی کنیم با وجود مشکلات موجود در استان زمینه پیشرفت و توسعه جامعه خود را فراهم کرده و در این راستا یکدیگر را کمک کنیم و برای مشکلات ساز و کار مناسبی را تعریف و ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با دلسوزی، انگیزه و علاقه مشکلات استان را رصد کنند، تصریح کرد: بسیاری از موضوعاتی که توسط خبرنگاران مطرح می‌شود باید از ادبیاتی استفاده شود که موجب تقویت، تکریم و عزت باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید همیشه یکدیگر را کمک و تحمل کنیم، یادآور شد: در کشور باید هر مسئول پاسخگوی رفتار، کردار و گفتار خود باشد و همه اقدامات باید براساس قانون تعریف شده باشد.

خدمتگزار خطاب به خبرنگاران گفت: باید دلسوزانه به انتشار اخبار خود دقت کنید و در نوع واژه‌هایی که در اخبار مورد استفاده قرار می‌گیرد، دقت لازم مبذول شود زیرا فعالیت خبرنگاری فعالیت حساس و ظریفی است.

وی ادامه داد: افرادی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند، همیشه جزو بهترین‌ها بوده و هستند که باید در راستای تقویت احساس بالندگی در استان تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی از خبرنگاران خواست برای انتشار اخباری وقت خود را صرف کنند که برای استان ارزش‌افزوده به دنبال داشته باشد.

وی افزود: خبرنگاران کمک کنند تا مسائل استان بدون حاشیه پیش رود و مسائلی که به نفع استان نیست دنبال نشود.

استاندار خراسان جنوبی درباره توزیع آگهی‌های دولتی در بین نشریات و مطبوعات استان گفت: توزیع آگهی‌های دولتی باید براساس دستورالعمل‌های تعریف شده باشد و این موضوع از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیگیری می‌شود.

خدمتگزار افزود: در مورد تغییر نرخ تعرفه‌های خبری پیشنهادات به صورت مکتوب با استدلال مطرح شود.

وی یادآور شد: درباره درخواست اصحاب رسانه استان مبنی بر بیمه حوادث و مسئولیت اگر مشکلی وجود دارد که نیاز به دستور استاندار باشد، پیگیری می‌کنیم و باید همه در چارچوب قانون عمل کنیم.

استاندار خراسان جنوبی در مورد مشکل مسکن خبرنگاران نیز خاطرنشان کرد: اگر امکان واگذاری زمین با کاربری فرهنگی برای این امر وجود داشته باشد، موضوع به کمیسیون ماده پنج وارد می‌شود و ادارات راه و شهرسازی، شهرداری بیرجند و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه کارشناسی گذاشته و موضوع را بررسی کنند و اگر به تصمیم تغییر کاربری برسند به عنوان رئیس کمیسیون با این امر موافقت می‌کنم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار