رصدخانه تابناک اردبیل
انتقاد از مسئولان ایستگاه پمپاژ 8 بیله سوار / هشدار نماینده درباره مشکلات معیشتی مردم / انتقاد خطیب نماز جمعه هشجین از نبود سد معیشتی / گلایه خریداران مسکن مهر خلخال از شهرداری/ تاکید فرماندار به افزایش پوشش صدا وسیما / و ...
کد خبر: ۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴ 23 February 2015

رصد‌خانه «تابناک اردبیل» جایی است که خبرهایی‌ غیررسمی و ‌‌اخباری ‌که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای آگاهی و توجه مخاطبان منتشر می‌کند.

انتقاد از مسئولان ایستگاه پمپاژ 8 بیله سوار

از منابع موثق خبر می رسد در نشست جمعی از کشاورزان ومسئولان امور آب بیله سوار زارعان خواستار برنامه ریزی مسئولان برای تامین آب زمین های زراعی منطقه شده اند.

کشاورزان حاضر در این جلسه همچنین از ضعف مدیریت گردانندگان پمپاژ8 بیله سوار انتقاد کرده اند. همچنین کشاورزان تاکید کرده اند که مسئولان باید قبل از هر اقدامی در اختصاص حق آبه جدید از ارس، اول باید به فکر تامین آب کشاورزانی باشند که نسل اندر نسل ساکن این منطقه بوده اند.

هشدار نماینده درباره مشکلات معیشتی مردم

حجت الاسلام حبیب برومند نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در یکی از سخنرانی های خود در پارس آباد نسبت به مشکلات معیشتی مردم به دولت هشدار داد.

برومند گفته است وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم به حدی نامناسب است که در منطقه مغان عده‌ای منتظر پرداخت یارانه ماهیانه هستند تا به عنوان قسط برای نانوایی‌ها پرداخت کنند تا در ماه بتوانند نان ساده خود را به دست آورند و برخی از خانواده‌ها در طول سال چند مرتبه هم گوشت و برنج مصرف نمی‌کنند.

وی از افزایش شکاف طبقاتی در جامعه انتقاد کرد و گفت: دولت باید فکری به حال افزایش روز افزون فاصله طبقاتی فقرا و ثروتمندان بکند.

انتقاد خطیب نماز جمعه هشجین از نبود سد معیشتی

حجت الاسلام شاد امام جمعه موقت هشجین در خطبه های این هفته این بخش از بی توجهی مسئولان به تامین ٱب کشاورزی مردم هشجین انتقاد کرده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی تنها منبع درآمد اکثریت اهالی منطقه خورش رستم است از کاهش میزان ذخایر آبی منطقه ابراز نگرانی کرده است ودر ادامه با انتقاد از نبود تنها یک سد در منطقه ، خواستار توجه مسئولین برای احداث سدهای کوچک معیشتی برای ذخیره آب های سطحی در منطقه هشجین شده است.

گلایه خریداران مسکن مهر خلخال از شهرداری

از خلخال خبر می رسد ساکنان شهرک مسکن مهر این شهر از بی توجهی شهرداری به نظافت شهرک مهر گلایه مندند.

اهالی این شهرک می گویند مسئولان شهرداری خلخال هنوز شهرک مهر این شهر را جزو خلخال نمی دانند و در مورد نظافت معابر شهرک مسکن مهر کوتاهی می کنند.

تاکید فرماندار به افزایش پوشش صدا وسیما

و باز هم از خلخال خبر می رسد فرماندار این شهرستان درمجمع فصلی شورای اقشار بسیج خلخال خواستار سرمایه گذاری صدا وسیما برای افزایش پوشش شبکه های تلویزیونی در شهرستان خلخال شده است.

مهدی احمدی با انتقاد از کمبود پوشش تلویزیون در مراکز مختلف شهرستان گفته است: اگر پوشش تلویزیونی شبکه های سیما و دیجیتال صحیح باشد مردم به سوی ماهواره نمی روند

بلاتکلیفی 12 ساله یک محله قدیمی

از پارس آباد خبر می رسد بلاتکلیفی 12ساله طرح زهکش محله بویوک خانلوی این شهر موجب نارضایتی اهالی این محله شده است

محله بویوک خانلو پارس آباد با وجود آنکه20 سال پیش به محله تبدیل شده است، هنوز از امکانات لازم بهرمند نیست بطوری که نبود طرح زهکشی و کانال کشی در این محله قدیمی موجب نفوذ آب های سطحی به زمینهای کشاورزی و مسکونی شده و مشکلات زیادی را به ساکنین این محله قدیمی پارس آباد به وجود آورده است. برخی اهالی می گویند نفوذ آبهای آلوده به محل مسکونی آنها باعث شیوع برخی بیماریها شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار