کد خبر: ۷۳۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 31 March 2019
نایب رئیس فراکسیون ورزش فراکسیون ورزش مجلس ضمن تشریح عملکرد یک ساله فراکسیون ورزش، افزایش ۱۰ درصدی بودجه حوزه ورزش در این شرایط اقتصادی و همچنین خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها را از مهم‎ترین تصمیمات ورزشی سال گذشته مجلس برشمرد.
 
سید کاظم دلخوش اباتری

سید کاظم دلخوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح عملکرد یک ساله فراکسیون ورزش مجلس، اظهار کرد: وقتی موضوعی در جامعه اهمیت دارد، مجلس به منظور توجه ویژه به آن حوزه، فراکسیون تشکیل در مجلس می‎شود و فراکسیون ورزش مجلس جهت اقدامات مشاوره‎ای در مجلس تشکیل شده است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات مختلفی طی یک سال گذشته در فراکسیون ورزش مطرح و جلسات مختلفی با ارکان تصمیم گیرنده در حوزه ورزش از جمله وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، افزود: با توجه به در پیش بودن المپیک 2020 توکیو تلاش فراکسیون فراهم کردن زیرساخت‌ها در سال 98 برای حضور قدرمتندانه ورزشکاران ایران در عرصه کسب سهمیه به منظور حضور در المپیک است.

وی با یادآوری اینکه به همین منظور در قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سالیانه توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش شد، افزود: با وجود کاهش بودجه بخش‌‎های مختلف در سال 98 و تدوین بودجه انقباضی اما بودجه حوزه ورزش برای سال پیش رو  10 درصد افزایش پیدا کرد.

دلخوش با بیان اینکه ورزش یکی از مهم‌ترین فاکتورها در افزایش نشاط جامعه ورزش است و به همین منظور مجلس توجه ویژه‌‎ای به این امر دارد، افزود: یکی دیگر از مهم‎‌ترین اقدامات صورت گرفته تصمیم برای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که در قانون بودجه سال 98 برای این مهم حکمی در نظر گرفته شد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش تصریح کرد: فراکسیون ورزش همچنین با سیاسی‎کاری‎‌های پشت صحنه ورزش به شدت مخالف است و تلاش داده با استفاده از بعد نظارتی خود حالت اخلاقی و پهلوانی در ورزش حفظ شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار