امام جمعه موقت ماکو با تاکید بر اینکه قوای سه‌گانه و مردم باید با همکاری یکدیگر معضل فساد در جامعه را ریشه‌کن کنند، گفت: مسئولین خلافکار، بزرگترین دشمنان این انقلاب و نظام هستند.
کد خبر: ۷۲۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 08 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی، امام جمعه موقت ماکو، ظهر امروز، ۱۷ اسفند ماه، در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو، فریضه امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر را از جمله واجبات بزرگ یاد کرد و گفت: در سایه این واجبات، سایر واجبات الهی جامه عمل خواهد پوشید.
وی با تاکید بر اینکه باید در زمان و مکان معروفات و منکرات شناخته شود تا با پیگیری آن، این واجب الهی را به‌وهله عمل برساند، افزود: در این برهه از زمان باید هوشیار باشیم تا با گوش ندادن به وسوسه‌های دشمن، زمینه‌های نقش‌برآب‌شدن توطئه‌های شوم آنها را شاهد باشیم.
امام جمعه موقت ماکو با اشاره به اینکه سه قوه عالی در کشور در دستگاه‌های خود وظیفه مقابله با فساد را دارند، ادامه داد: خانه ملت نیز در کنار دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی با عنصر قانون، به نبرد با این معضل بزرگ بروند.
وی بر لزوم ایفای نقش پررنگ رسانه‌های ملی و خصوصی بابه‌کارگیری حرفه کاری، بر جلوگیری از شیوع این فساد تاکید کرد.
به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی، برخورد قانونی و شرعی باید به شدت با متخلفین صورت گیرد تا مردم مسلمان تسلی خاطر یابند.
وی رجب را زمینه شعبان و آن را نیز زمینه رمضان یاد کرد و گفت: در نهایت این ماه‌های پر خیر و برکت، زمینه مهمانی خالصانه خدا خواهد بود.
امام جمعه موقت ماکو با تاکید بر اینکه مسئولینِ خلافکار، بزرگترین دشمنان این انقلاب و نظام هستند، تصریح کرد: انتخاب شایسته مسئول دستگاه قضا، جهشی بزرگ در مبارزه با مفسدان خواهد بود.
وی گفت: میلیاردها تومان ماهانه از سوی مردم صرف نذورات و احسانات به اموات در رستورانها به نهار و شام می شود که از لحاظ انصاف شایسته نیست، لذا می‌توانیم با ساماندهی این مبالغ، بسیاری از نیازهای فقرا را حل کنیم.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار