کد خبر: ۷۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 02 August 2015
سرمربی تیم فوتبال پورالبرز کرج گفت: در صورتی که حمایت از این تیم مانند سال گذشته باشد باید با دست خالی وحداقل ها در رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور حضور پیدا کنیم.
فرهاد داداشی در گفتگو با مهر اظهار کرد: جای تاسف دارد که تیمی در این سطح از لیگ کشور به میدان می رود و حمایت ها از نماینده استان آنقدر ضعیف است که مجبوریم با حداقل ها به جنگ سایر رقبا برویم و غذایمان برخی مواقع نان و سیب زمینی باشد.

وی افزود: جمعی از بهترین های این استان در رده سنی نوجوانان را گرد هم آورده ایم و در سطحی از مسابقات به میدان می رویم که باشگاه های بزرگ کشور در آن حضور دارند اما متاسفانه علیرغم وعده هایی که داده می شود حمایت ها بسیار ضعیف است و در این میدان سالهاست که تنها مانده ایم.

داداشی ادامه داد: باشگاه پور البرز باشگاهی خصوصی است و هزینه های خود را از محل شخصی و برخی مواقع از کمک والدین تامین می کند. هر بار که به سراغ مسئولان رفته ایم و خواستار حمایت شان شده ایم ما را به نحوی از سر خود باز کرده اند و به اصلاح خودمانی پیچانده اند.

سرمربی باشگاه پور البرز بیان کرد: این باشگاه دو تیم دیگر در لیگ دسته دوم جوانان و امیدهای کشور دارد و به نوعی نماد البرز در مسابقات فوتبال رده پایه کشور محسوب می شود اما این تلاش ها هیچگاه به چشم مسئولان استان نیامده است و همواره در تدارک اعزام این تیم ها تنها بوده ایم.

داداشی با اشاره به عملکرد موفق این باشگاه در لیگ نوجوانان کشور گفت: در ۵ سال اخیر این باشگاه با تمام محرومیت ها در تقابل با باشگاه های بزرگ کشور به مانند فولاد خوزستان و ملوان انزلی عملکرد خوبی داشته است و همواره مورد تحسین قرار گرفته است. انصاف نیست که این تیم  متشکل از آینده سازان فوتبال البرز به این میزان مورد بی مهری واقع شود.

وی با انتقاد از شورای شهر و شهرداری محمدشهر کرج گفت: این عزیزان تیم پور البرز را که برخواسته از این منطقه است فراموش کرده اند و از یاد برده اند. امیدوارم کمی به خود بیایند و با ورود به موضوع کمی از آلام و مشکلات این باشگاه بکاهند در عین حال از مسئولان استان البرز هم می خواهم نگاه دلسوزانه تری به تیم های ورزشی سازنده داشته باشند و آنها را در میدان پرهزینه تیمداری تنها نگذارند.

داداشی در پایان افزود: فصل جدید لیگ برتر نوجوانان کشور از ابتدای شهریور ماه آغاز می شود و ما امیدواریم اتفاقات ناخوشایند سال گذشته و محرومیت های فصول قبل را شاهد نباشیم. پور البرز و جوانانش باید بیش از پیش مورد توجه واقع شوند تا انگیزه رقابت با دیگر استان ها و نشان دادن عیار بالای فوتبال البرز در آنها تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار