کد خبر: ۶۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 30 July 2015
پیشرفت فیزیکی کمپینگ محور کرج – چالوس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی کمپینگ محور کرج _ چالوس خبر داد.
عبدالناصر میرچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: روستای ولایت رود از روستاهای کوهستانی واقع در مجاورت روستای دیزین، مسیر جاده دسترسی کرج به چالوس، در بخش آسارا، شهرستان کرج واقع شده و دارای آب و هوای بسیار خنک، چشمه‌های پرآب، چشم‌اندازی زیبا و طبیعتی دست نخورده است.

وی ادامه داد: سرچشمه اصلی رودخانه کرج از اطراف این روستا جریان یافته و همزمان سرسبزی و طراوت چشمگیری را ایجاد کرده است.

این مسئول بیان داشت: فعالیت اکثر روستاییان شامل دامداری، باغداری و تولید عسل بوده و محصولات سیب، گیلاس، گلابی، آلبالو، گردو و فرآورده‌های لبنی مثل شیر، ماست، دوغ و کشک از تولیدات دیگر این روستا به شمار می‌رود.

میرچی خاطرنشان کرد: قابلیت‌های گردشگری روستا، مجاورت با پیست اسکی دیزین و سایر جاذبه‌های محل، باعث شده این روستا به عنوان یکی از روستاهای مهم گردشگری و توریست‌پذیر در سطح استان به شمار رود.

مدیرکل میراث فرهنگی البرز گفت: در این راستا از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استانی مبلغ 600 میلیون ریال برای راه‌اندازی این پروژه پیش‌بینی شده است.

میرچی بیان داشت: هم‌اکنون پروژه در مرحله پیشرفت فیزیکی 60 درصد و در فاز نازک کاری و اجرای تأسیسات قرار دارد.

به گفته وی، این مجموعه به مساحت 150 متر مربع دارای دو واحد نمازخانه، یک باب فروشگاه محصولات صنایع دستی و سوغات محلی، دو واحد سرویس بهداشتی با مجموع 10 چشمه بوده که برای رفاه حال مسافران و گردشگری پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار