واحدهای صنعتی البرز بیشترین بدهی را به شرکت برق دارند
ر حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار مشترک خانگی از برق استفاده کرده و در مقابل این تعداد 5 هزار مشترک صنعتی نیز از شرکت توزیع برق البرز خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹ 21 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز بر اساس اظهارات مسئولان ارشد و عالی‌رتبه استانی از جمله استاندار،‌ یکی از استان‌های صنعتی کشور به شمار می‌آید.
عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این ارتباط می‌گوید: طی سال‌های اخیر توسعه کمی صنایع در استان البرز چشم‌گیر بوده و این استان ظرفیت افزایش واحدهای صنعتی به میزان 3 برابر ظرفیت موجود را دارد.
برای توسعه کیفی فعالیت‌ واحدهای تولیدی یکی از مهمترین الزامات، افزایش زیرساخت‌های اقتصادی و خدمات‌رسانی به صنایع و کارخانه‌ها است.
تامین انرژی به عنوان اصلی‌ترین نیاز صنعت است. در استان البرز بخش خانگی از نظر کمی بیشترین تعداد مشترکان شرکت توزیع برق را به خود اختصاص می‌دهند.
در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار مشترک خانگی از برق استفاده می‌کنند و در مقابل این تعداد 5 هزار مشترک صنعتی نیز از شرکت توزیع برق استان البرز خدمات دریافت می‌کنند.
با این وجود، صنایع البرز بیشترین بدهکاری را به شرکت توزیع برق دارند.
به گفته ناصر اسکندری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز، در حال حاضر این شرکت بیش از 65 میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد که اکثر این مبلغ جزو بدهی مشترکان صنعتی است.
وی درباره چرایی این میزان انباشت بدهی به خبرنگار تابناک می‌گوید: اکثر مشترکان صنعتی بدهکار دچار رکود اقتصادی شده و ما نیز بنا بر وظیفه‌ای که برای حمایت از صنعت و تولید داخلی داریم، به مدیران این واحدها برای پرداخت قبوض برق مهلت داده‌ایم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز بیان داشت: البته این امر به روند اجرای برنامه‌ توسعه شبکه برق و افزایش خدمات‌رسانی به مشترکان آسیب رسانده است.
اسکندری در پایان گفت: برای دریافت این بدهی، راهکارهای قانونی را در دستور کار داریم که به زودی اجرا می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار