کد خبر: ۶۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 25 July 2015
فرماندار ساوجبلاغ بر توسعه خدمات روستاهای گردشگری در این شهرستان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از یکی از روستاهای گردشگری ساوجبلاغ گفت: این شهرستان روستاهای گردشگری بسیاری دارد و می‌تواند سهم اساسی را در جذب بیشتر گردشگران و مسافران داشته باشد.
وی ادامه داد: یکی از این روستاها که مورد توجه گردشگران قرار دارد برغان است که توانسته در جذب گردشگران موفق عمل کند.
فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: اگر زیرساخت‌ها و خدمات در این روستا توسعه یابد می‌توانیم سهم حضور گردشگران را در آن افزایش دهیم.
پالیزگیر خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که هم‌اکنون در این روستا در دست انجام است، اجرای پروژه بهسازی معابر بوده که سهم اساسی را در توسعه خدمات‌رسانی به گردشگران دارد.

وی افزود: برغان یکی از 12 روستای هدف گردشگری در شهرستان ساوجبلاغ محسوب می‌شود و جاذبه‌های متنوع تفریحی، توریستی و تاریخی در این روستا توانسته نقش فراوانی را در جذب گردشگران داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: با توجه به اهمیت این روستا اعتبار ویژه‌ای برای بهسازی معابر آن لحاظ شد و اجرای این پروژه تاثیر زیادی در روان‌سازی عبور و مرور و زیباسازی آن برای جذب بیشتر گردشگران خواهد داشت.
پالیزگیر ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، معبر عبوری این روستا به جهت تسریع در تکمیل پروژه، تسهیل در فعالیت پیمانکار و سنگفرش گذرگاه‌ها تا یکماه مسدود می‌شود و با اطلاع‌رسانی از طریق شورا و دهیاری در دو طرف روستا پارکینگ برای خودروهای ساکنان روستا پیش‌بینی شده است.
وی گفت: این پروژه از امروز آغاز شده است و تا سوم شهریورماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار