مدیرکل هواشناسی استان البرز از ورود یک سامانه بارشی به نوار شمالی و شمال غرب کشور خبر داد و گفت: البرز به ویژه ارتفاعات شمالی استان در روزهای آینده تحت تأثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۵۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 18 September 2018

منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از ورود یک سامانه پرفشار شمالی به کشور است که پیامد آن برای نوار شمالی و شمال غرب کشور  رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

رحمانیان افزود: استان البرز نیز تحت تأثیر این سامانه قرار خواهد گرفت که عمده فعالیت آن در ارتفاعات شمالی و به صورت افزایش ابر، وزش باد، کاهش دما و در برخی نقاط بارش باران خواهد بود.

وی ادامه داد: بر این اساس وضعیت جوی در مرکز استان برای امروز سه‌شنبه 27 شهریور، کمی تا قسمتی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و بیشنیه دما نیز به 33 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی البرز افزود: فردا آسمان مرکز استان کمی تا نیمه ابری و در برخی ساعات با وزش باد شدید همراه خواهد بود و بیشینه دما به 32 درجه و کمینه دما نیز به 13 درجه سانتیگراد می‌رسد.

رحمانیان وضعیت جوی دو روز آینده در سایر مناطق استان را نیمه ابری، همراه با وزش باد شدید پیش بینی کرد و گفت: در ارتفاعات شمالی شاهد بارش خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار