کد خبر: ۶۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 22 July 2015


 
دو ملی پوش نامدار تکواندو ایران در سال های اخیر درصدد راه اندازی آکادمی تخصصی تکواندو در شهر کرج هستند.
یوسف کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سالها در رویدادهای مهم داخلی و خارجی به میدان رفتیم و دوست داشتم این تجربیات و دانسته ها را به نسل جوان وآینده سازان این کشور منتقل کنم.

وی افزود: خوشبختانه زمینه ایجاد این آکادمی مهیا شده است و با همکاری کوروش رجلی قرار است این مرکز تخصصی تکواندو به علاقمندان به این ورزش در کرج خدمات دهی کند.

کرمی با اشاره به پتانسیل بالای کرج و استان البرز در ورزش تکواندو گفت: در سالهای اخیر این ورزش رشد خیلی چشمگیری داشته است و در حال حاضر بخش عمده ای از نفرات تیم ملی از کرج و البرز هستند لذا تاسیس این آکادمی کمکی است تا روند رشد این ورزش تسریع شود.

نفر سوم المپیک سیدنی با بیان اینکه در سال های گذشته هیچگاه از کار آموزش غافل نبوده است گفت: چندسالی است در باشگاه های مختلف تدریس می کنم اما تاسیس این آکادمی بستر مناسبی فراهم می کند تا با بهره گیری از علم روز تمرین و موضوعات وابسته به آن آموزش تکواندو را به شکل تخصصی تری دنبال کنیم و آموزش ها علمی تر و موثر تر باشد.

کرمی با گلایه از عدم ورود شهرداری کرج به بحث تیمداری گفت: شهرهای به مراتب کوچکتر از کرج مثل اندیشه و ورامین در لیگ برتر تکواندو حضور دارند اما کلانشهر کرج از این موضوع بی بهره است از شهرداری و اعضای شورای شهر می خواهم جدی تر به این موضوع نگاه کنند و تصمیمی موثر برای رفع این کمبود بگیرند.

وی در پایان افزود: توقع عموم ورزش دوستان از مدیریت شهری کرج ورود موثرتر به حوزه ورزش است و امیدوارم این اتفاق در آینده نزدیک بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار