کد خبر: ۶۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 22 July 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد به نقل از فارس مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی  امروز در جمع خبرنگاران از افزایش 34 درصدی کشفیات البسه قاچاق در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: در سه ماهه سال جاری 11 هزار و 310 ثوب البسه قاچاق کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 34 درصدی را نشان می‌دهد.


حسین بهمنی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در روزهای گذشته با بازرسی از یک دستگاه تریلر تعداد 240 گونی انواع البسه قاچاق به وزن 8 هزار و 635 کیلوگرم و ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال کشف و اموال توقیف شده و تحویل گمرک شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش قاچاق سوخت در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تک نرخی شدن قیمت سوخت، قاچاق آن در سطح استان کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

این مسئول بیان کرد: قاچاقچیان، سوخت را از طریق مناطق گرمسیری استان برای فروش به مرزهای می‌برند و در آنجا به پنج برابر قیمت به فروش می‌رسانند.

بهمنی با بیان اینکه گازوئیل بیشتر قاچاق می‌شود، افزود: با تدابیر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و گزارشات مردمی تا حدودی از قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی جلوگیری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار