نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع عظیم عزاداران شهید جمهور گفت: آیت الله رئیسی در همه لحظات خادم اسلام و قرآن بود و انسانی بود که شبانه روز برای خدمت بی منت به مردم تلاش می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ 21 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی روز سه شنبه در اجتماع مردمی عزاداران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی «شهید جمهور» و هیات همراه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری و ملت به شهید آیت الله رئیسی اعتماد کردند و شهید جمهور در همه میدان‌ها عالمانه، حکیمانه، مجاهدانه و خستگی ناپذیر حضور داشت و خداوند هم پاداش بزرگ شهادت را نصیب او کرد.

حسینی افزود: انسان‌های بزرگ در راه خداوند به درستی قدم می‌گذارند آنقدر ارزشمند می‌شوند و خداوند جان آنان را می‌خرد، خداوند جان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را خرید.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در دوران ریاست جمهوری ۲ بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، همه مناطق را گشت زد و بالگرد او بر فراز این استان پر می‌کشید و بوی عطر رئیس جمهور را می‌داد.

وی ادامه داد: امروز باید بگوییم متاسفانه بالگرد او دیگر برنگشت، نذر‌ها و دعا‌ها کردیم، اما بالگرد او برنگشت. امروز نه تنها ایران بلکه همه دنیا عزادار شده اند.

آیت الله حسینی ادامه داد: بسیاری از کشور‌های اسلامی عزادار شده اند و عزای عمومی اعلام کرده اند. برای خیلی از دشمنان جای تعجب داشت که چگونه این مسئله جهانی شده است.

وی تاکید کرد: این شهید بزرگ، مخلص بود و ریا کار نبود و بزرگ منشانه رفتار می‌کرد. اخلاق و جذبه‌ای در سفر به این استان داشت. می‌گفت بگذارید مردم حرف هایشان را بزنند. نهیب می‌زد.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بالگرد که از بهمئی برای افتتاح جاده ملی پاتاوه به دهدشت برگشتیم مشغول به نماز بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: ایام حزن انگیزی برای همه مردم ایران و هم استانی هاست، از لحظات اولیه شنیدن بروز حادثه برای بالگرد شهید جمهور نگرانی و اضطراب همه را فراگرفت.

سید علی احمد زاده افزود: انقلاب اسلامی در ابتدا با حوادث تلخ بسیاری روبرو بوده است و قبلا شهید رئیس جمهور هم داشته ایم. شهید رجایی مدت کوتاهی رئیس جمهور بود که به شهادت رسید.

احمدزاده تاکید کرد: شهید باهنر نخست وزیر کشورمان، رئیس دیوان عالی کشور و ۷۲ شهید حزب جمهوری اسلامی، فرماندهان عالی رتبه در ارتش و سپاه و فرماندهان بزرگ در جنگ و در راس آن‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دست داده ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با این وجود کمر انقلاب نشکست و برغم تلاش دشمن مردم پای نظام و انقلاب ماندند و دشمن ناامید شد.

احمدزاده بیان کرد: اکنون هم یک شخصیت برجسته، مرد میدان، عالم دین، تحصیلکرده دانشگاه در جایگاه ریاست جمهوری و نیروی شاخص و شناخته شده در جبهه مقاومت بود.

وی تاکید کرد: دلهایمان پر از اندوه و غم است برای رئیس جمهوری که همه درجات عالی برای خدمت به مردم را گذرانده است و در دستگاه قضایی به عنوان دادستان همدان، دادستان کرج، دادستان تهران، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و دادستان کل ایران و رئیس قوه قضائیه و خادم امام رضا و منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور خدمت کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: شخصیتی منحصر به فرد بود و بار‌ها در نشست‌های مختلف می‌فرمودند این خواسته رهبر است و ما مکلف به اجرا هستیم و نباید روی زمین بماند.

احمدزاده عنوان کرد: همه چیز را در راستای ولایت اهل بیت و ولایت، ولی خدا می‌دانست و در این راستا تفکرش بود. قدردان مردم بود و خدمت به مردم را با عشق و علاقه و اخلاص با تمام وجود قبول داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم روستا‌ها در جاده پاتاوه به دهدشت جمع شده بودند و او صادقانه ایستاد و بی ادعا با مردم حرف می‌زد و عشق او خدمت به مردم محروم بود.

احمدزاده ادامه داد: شخصیتی بود که در تبعیت بی، چون و چرا از رهبر هیچگاه کوتاه نیامد و در این ۲ سال و قبل از آن به طور محض تسلیم رهبر بود.

وی گفت: در مدت یک سال و نیم، ۲ بار به این استان سفر کرد و می‌گفت باید به مردم این استان خدمت شود، دل در گرو مردم داشت. توجه به ارتباط با همسایگان و تعامل با همسایگان، طبق فرموده رهبری سرلوحه کارش بود. حتی با عربستان مشکل مان را رفع کردیم.

احمدزاده تصریح کرد: وزیر خارجه کشورمان به عنوان حاج قاسم جبهه دیپلماسی بود و شخصیتی عالی قدر در جبهه مبارزه با کفر بود.

اجتماع مردمی عزاداران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی «شهید جمهور» و هیات همراه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهر یاسوج برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار