کد خبر: ۶۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 22 July 2015

معاون امور اجتماعی اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی مركز مشاوره تلفنی ویژه جامعه کار و تولید از سوي وزارت تعاون كارورفاه اجتماعي و سازمان بهزيستي كشور با هدف ارائه خدمات مشاوره اي به كارگران،كارفرمايان و تعاونگران و خانواده‌هاي آنان خبر داد.
به گزاش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حسین فلاح نژاد امروز(30تیر)، در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازي اين مركز از سوي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: کاهش دغدغه‌های شخصی، اجتماعی و شغلی کارگران از جمله اهداف راه اندازی سامانه است زیرا از این طریق می‌توان کمک بزرگی به رفاه و آرامش روانی آنها نموده که ماحصل آن کار و تولید بيشتر و کاهش حوادث ناشی از کار است.
وي با اشاره به اينكه مشاوره‌ها در كليه موارد حقوقي اجتماعي ،خانوادگي صورت مي‌پذيرد، افزود: در حال حاضر اين مركز به ارائه خدمات مشاوره‌اي در زمينه‌هاي مانند كنترل و كاهش استرس شغلي،خانوادگي و فردي، اخذ تصميم گيريهاي مختلف (شغلي،ازدواج و تحصيلي)، چگونگي حل مشكلات ارتباطي در محيط خانه و كار، اختلالات رفتاري و رواني مانند اعتياد، افسردگي ،اضطراب و امور حقوقي مي‌پردازد.
فلاح نژاد خاطر نشان كرد: اداره کل اموراجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه معاونت مشاوره و امور روان شناختی سازمان بهزیستی کشور، سامانه خط تلفنی مشاوره‌ای به شماره 43945 را با حضور روانشناسان مجرب و کار آزموده تأسیس و را‌ه اندازی نموده است و اين سامانه همه روزه به جز ايام تعطيل از ساعت 8 صبح تا 8 شب به ارائه خدمات مشاوره‌اي بصورت رايگان مي‌پردازد.
وي در پایان ياد آورشد: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت اداره كل تعاون،كارورفاه اجتماعي  استان البرز از جزئيات موارد مشاوره‌اي اين سامانه اطلاع حاصل نمايند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار