کد خبر: ۶۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 20 July 2015

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک نیمه سنگین در مسیر کرج به تهران خبرداد.

سرهنگ رضا اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جاده‌های استان در محور کرج به تهران دارای ترافیک نیمه سنگین و در محور کرج چالوس به علت بارندگی و خسارت به جاده در محدوده استان مازندران مسدود شده است.

وی افزود: عوامل پلیس راه در تعطیلات عید فطر تلاش کردند تا با استقرار در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان زمینه آرامش و آسایش سفر را برای هموطنان فراهم کنند که در این مدت آمار تصادفات نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در روزهای گذشته پرتراکم‌ترین محورهای ترددی استان محور کرج – قزوین، کرج- چالوس بوده است، ادامه داد: ما در قالب طرح تابستانی پلیس راه از 25 تیرماه نیروها و اکیپ‌هایمان را در همه جاده‌ها مستقر کرده بودیم که از همین روز تا صبح امروز ترافیک پرحجمی را در جاده‌های استان شاهد بودیم که با بازگشت مسافران به موطن خود در حال حاضر از میزان بار ترافیکی کاسته شده است.

اکبری با یادآوری اینکه اکثر تصادفات جاده‌های استان طی سه روز گذشته به دلیل سبقت غیرمجاز و سرعت بوده است، یادآورشد: با توجه به نصب دستگاه‌های الکترونیکی در جاده‌های استان برای کنترل و ثبت تخلفات احتمالی حضور فیزیکی پلیس در این محورها زمینه ایمنی و آرامش بیشتر سفر را فراهم کرده که امیدواریم طی دو ماه تابستان سفرهایی که به این استان انجام می‌شود با ایمنی و سلامت کامل همراه باشد.

رییس پلیس راه البرز در پایان به رانندگان، مسافران و گردشگران توصیه کرد تا در هنگام سفر با هدف لذت بردن از مواهب خدادادی و طبیعت از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و اجازه ندهند تا این عوامل زمینه تلخی و ناکامی سفر آنها را رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار