کد خبر: ۶۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 20 July 2015
فرماندار شهرستان فردیس بر گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: توسعه و گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه و به ویژه در بین نسل امروز سبب مصون شد جامعه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فردیس، مهدی مهرور ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات حفظ و قرآئت قرآن کریم شهرستان فردیس اظهار داشت: آشنا کردن نسل امروز با مفاهیم قرآنی یکی از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی است که باید به صورت جدی تری در رئوس برنامه‌های مدیران فرهنگی قرار گیرد.
وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان بسیاری علاقمند برای حفظ و آشنا شدن بیشتر با کلام خداوند هستند لذا باید زمینه‌های این مهم بیش از گذشته در شهرستان ایجاد شود.
فرماندار فردیس بیان داشت: امروزه با وجود تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان اسلام انتشار مبانی و مفاهیم دینی و اسلامی امری ضروری و بسیار حائز اهمیت ارزیابی می‌شود.
مهرور افزود: نوجوانان و جوانان با حضور در مسابقات قرآنی با مفاهیم و مباحث دینی بیش از پیش آشنا شده و زمینه تحقق مفاهیم قرآن در ذهن و زندگی آنان فراهم می‌شود.
وی در ادامه با تاکید به نقش قرآن در تعالی زندگی فردی و اجتماعی گفت: خانواده‌ها باید از ابتدای دروان نوجوانی فرزند خود را با قرآن و مفاهیم قرآنی آشنا کنند.
مهرور اظهار داشت: باید در طول سال و در فصل‌های مختلف محافل قرآنی که باعث جذب جوانان به سمت و سوی قرآن و گسترش مفاهیم والای قرآنی در جامعه می‌شود تشکیل شود.
وی تاکید کرد: گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه ضمن مصون کردن کشور در برابر هجمه‌های فرهنگی استکبار باعث تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه و زمینه‌ساز رشد و تعالی کشور خواهد شد.
این مسابقات با حضور قاریان و داوران ممتاز و بین‌المللی طی سه شب در مسجد جامع‌المهدی و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16سال برگزار شد.

در پایان از برگزیدگان با اهدای جوایز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار