کد خبر: ۶۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 16 July 2015

فرماندار نظرآباد گفت: خدمات زیربنایی با هدف رفع نیازهای اولیه خانواده های مستقر در واحدهای مسکن مهرگسترش می یابد.
به گزارش ایرنا حجت اله صادقی روز پنجشنبه در آیین گشایش پایگاه خدمات اجتماعی مهر در مسکن مهر نظرآباد افزود: در این شهرستان 2 هزار و 882 واحد مسکن مهر در حال آماده سازی و واگذاری به خانواده هایی است که سال ها از داشتن مسکن محروم بوده اند و از نظر درآمدی نیز در سطح پایینی قرار دارند.

وی اظهار کرد: مهمترین نیاز خانواده های مسکن مهر این منطقه به توسعه خدمات عمومی از جمله فضای آموزشی، فعال کردن واحدهای صنفی به خصوص نانوایی، خوارو بار فروشی، میوه و تره بار، حمل و نقل عمومی، آب ، برق، گاز، تلفن ، جاده فرعی مناسب ، بهسازی معابر، آسفالت، بهداشت و درمان و خدمات شهری است.

فرماندار نظرآباد گفت: با پیگیری های مستمر فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان یک مدرسه برای دانش اموزان ابتدایی مسکن مهر تا قبل از سال تحصیلی در مسکن مهر افتتاح می شود تا خانواده هایی که دارای فرزند مقطع ابتدایی هستند دغدغه نداشته باشند.

وی اظهار کرد: تکمیل و راه اندازی واحدهای تجاری در دستور کار مدیران ذیربط در شهرستان قرار گرفته تا در زمان کوتاهی مشکل خانواده های مسکن مهر در تامین مایحتاج روزانه زندگی برطرف شود.

صادقی یادآورشد: تلاش دولت در ساماندهی وضعیت مسکن مهر و ایجاد زیرساخت های لازم برای خانواده هایی است که در این واحدها مستقر می شوند که لازم است دستگاههای اجرایی نظرآباد برطرف کردن نیازهای مسکن مهر را در اولویت قرار دهند.

در این آیین به مناسبت هفته بهزیستی پایگاه خدمات اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برگزاری کارگاههای آموزشی برای خانواده های مستقر در مسکن مهر و مراکز جمعیتی نزدیک آن فعال شد.

شهرستان نظرآباد با 150 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار