کد خبر: ۶۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 15 July 2015
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: استقرار گمرک فرودگاه پیام گامی مهم در جهت توسعه اقتصاد استان البرز است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنا مولایی ظهر امروز در شانزدهمین نشست کارگروه تولید شورای گفت‌‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز افزود: توسعه طرح‌های اقتصادی در استان البرز یکی از نیازهایی است که به شدت احساس می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی برای ارتقای اقتصاد در این استان استقرار گمرک فرودگاه پیام است که نه تنها می‌تواند برای استان البرز تأثیرگذار باشد بلکه برای صادرات و واردات سایر استان‌ها نیز می‌تواند به عنوان عاملی مهم در توسعه اقتصادی موثر باشد.
این مسئول در ادامه سخنان خود ارتقای فعالیت‌های بخش خصوصی را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم در حوزه اشتغال نیز موفق عمل کنیم باید در برنامه‌ریزی‌های ششم توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی را بیش از پیش مدنظر داشته باشیم.
بنا مولایی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات صنایع و ارتقای سطح فعالیت آنها نیز از دیگر راهکارهای اساسی برای توسعه اقتصاد در کشور است که باید به درستی تبیین شود.
وی گفت: اگر بخواهیم شاهد شکوفایی و پویایی اقتصاد در کشور باشیم باید مسیر تحولات صنایع را در استان البرز به درستی طی کنیم و مشکلات و معضلات این بخش را به درستی مرتفع نماییم.
رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه سخنان خود وجود صنایع مختلف در استان البرز ادامه داد: متأسفانه از وجود این صنایع در استان البرز به درستی استفاده نمی‌شود و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان نیز انجام نشده است.

بنا مولایی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برخی از شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان البرز در تهران به ثبت رسیده که همین امر مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: اتلاف وقت و انجام مکاتبات این واحدها از مهمترین مشکلات آنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار