دبیر شورای شهر اردبیل با بیان اینکه مدیریت زمان در شهرداری نباید دچار غفلت شود، گفت: برخی از پروژه‌های زیربنایی شهر اردبیل طی سال‌های اخیر اجرایی نشده است.
کد خبر: ۶۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 13 July 2015

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به سهولت می‌توانیم با توجه به محدودیت فصل کاری در اردبیل زمان اجرای پروژه‌های عمرانی را مدیریت کنیم که این مدیریت باید بر مبنای دوراندیشی و تعقل انجام شود و نسبت به انجام این زمانبندی نیز پایبندی داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرایی نشدن برخی از پروژه‌های زیربنایی در شهر اردبیل در سال‌های اخیر گفت: هنوز بهسازی رودخانه بالیقلو، تکمیل خیابان ساحلی، اجرایی شدن برخی از پل‌های زیرگذر به ویژه در شهرک نادری و تعمیر و مرمت پاساژ‌ها و مجموعه‌های خدمات شهرداری با تاخیر و تعلل روبه‌رو شده که انتظار داریم با معارفه شهردار جدید تحرک خاصی را در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت مناطق محروم و آسیب‌پذیر شاهد و ناظر باشیم.

وی افزود: به هیچ‌وجه ورودی‌های شهر اردبیل در آستانه فصل گردشگری در شأن شهر حسینیت نیست و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی که در قالب کارگروه‌ها و کمیته‌های زیباسازی انجام شده، به بهبود سیمای ورودی‌های شهر اردبیل همتی راستین شود.

دبیر شورای شهر اردبیل احداث و تکمیل بوستان‌ها، عملیاتی شدن برخی از کانال‌های هدایت آب‌های انهار کشاورزی، سر و سامان دادن به وضعیت آرامستان‌ها و افزایش ظرفیت آسفالت‌ریزی را در کوچه‌ها و معابر مناطق سیزده‌گانه اردبیل یادآور شد و عنوان کرد: هر چند از ابتدای امسال کارگاه عمرانی عظیمی در حوزه بهسازی و بازسازی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها اعم از آسفالت، لکه‌گیری، پازل‌کاری، جدول‌گذاری و اجرای کانیوها را شاهد هستیم اما همچنان انتظار می‌رود این روند سرعت عمل بیشتری را بگیرد.

صفری در پایان فعال شدن احداث پل روگذر داروپخش را به همراه نصب تابلوی زمان‌سنج معکوس در عملیاتی شدن آن ضروری خواند و گفت: در زیباسازی و از بین بردن بوی تعفن و لجن رودخانه بالیقلو در حال مطالعه و طراحی طرحی هستیم تا بتوانیم این شرایط را که اسباب گله‌مندی هموطنان را به دنبال داشته سر و سامان بدهیم تا بیشتر از این رودخانه بالیقلو که از منظرگاه‌های خوب شهری است با نارسایی و مشکلات روبه‌رو نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار