کد خبر: ۵۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵ 11 July 2015
رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان کرج با بیان اینکه مکانیزه‌کردن کشت‌های سنتی و کارگری از اقداماتی است که امسال به طور ویژه در کرج اجرا می‌شود، گفت: افزایش تولید محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
محمد تاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه جهادکشاورزی کرج  در سال جاری برنامه‌ و پروژه‌های ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: توجه به مقوله مهم تغذیه گیاهی برای بهبود تغذیه گیاهان زراعی به منظور افزایش تولید محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه مکانیزه کردن کشت‌های سنتی و کارگری از دیگر اقداماتی است که امسال به طور ویژه اجرا می‌شود، افزود: انتقال کشت‌های سیفی و سبزی از فضای باز به فضای گلخانه نیز از جمله پروژه‌هایی است که انجام می‌شود.
رئیس اداره جهادکشاورزی کرج با تاکید بر اینکه بستر و زمینه افزایش تولید محصولات دامی شامل شیر و گوشت در کرج فراهم می‌شود، تصریح کرد: افزایش تولید آبزیان از پروژه‌های مهمی است که با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی به آبزی‌پروران کمک می‌شود.
وی با بیان اینکه حمایت درباره جمعیت عشایر به منظور افزایش تولیدات محصولات و صنایع عشایری در دستور کار برنامه‌های سال جاری جهاد کشاورزی کرج قرار دارد، خاطرنشان کرد: از اعتبارات تملک دولت برای حمایت از مناطق عشایر واقع در سطح شهرستان کرج بهره‌مند می‌شویم.
تاج‌الدینی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی و ایجاد کانال‌های انتقال آب و استخرهای ذخیره‌سازی برای توسعه و بهبود بخش کشاورزی کرج انجام می‌پذیرد، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده بهینه را از منابع آبی ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار