کد خبر: ۵۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 08 July 2015

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی به تنهایی قادر به انجام تعهدات و تامین خواسته‌ها و نیازهای مددجویان نیست و این امر تنها با همکاری دستگاه‌های یاری‌رسان تحقق یافتنی است.
افروز بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: با توجه به آغاز هفته بهزیستی از 20 تا 26 تیر ماه، این اداره کل همچون سنوات گذشته برنامه‌هایی را برای این هفته تدوین کرده است.
وی با بیان اینکه «تنها؛ همه با هم می‌توانیم» شعار امسال هفته بهزیستی است،افزود: شناساندن توانمندی‌های معلولان و مددجویان در کنار معرفی قابلیت‌های بهزیستی به مردم و مسئولان از مهم‌ترین رویکردهای هفته بهزیستی امسال است.
این مقام مسئول از تلاش این اداره کل به منظور افزایش ضریب نفوذ خدمات بهزیستی در میان آحاد جامعه خبر داد وخاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌های مختلف مردمی، برای تحقق اهداف پیشگیرانه و توانمند سازی پایدار جامعه هدف تلاش می‌کنیم.
بهرامی فلسفه وجودی سازمان بهزیستی را خدمت به مددجویان و جامعه هدف عنوان کرد و با اشاره به راه‌کارهای دولت در رسیدن به رفاه ‌اجتماعی و خدمات ‌رسانی به جامعه هدف یادآور شد: کارها باید در مسیر توانمند سازی باشد و دستگاه‌های ذی‌ربط  نیز باید همکاری لازم با این اداره را داشته باشند.
مدیرکل بهزیستی البرز ارتقای زندگی افراد زیرپوشش را در اولویت این سازمان دانست و ادامه داد: باید در این هفته تلاش کنیم تا در کنار سیاست‌های کلی سازمان، خدمات و فعالیت‌ها را با شعار هفته بهزیستی در فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای، اطلاع رسانی کنیم.
وی در پایان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازمان بهزیستی، گفت: این اداره کل با انجام 150 نوع فعالیت در گستره سنی نوزاد تا سالمندی، سهم سنگینی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان آحاد جامعه داشته و یکی از متولیان اصلی رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار