کد خبر: ۵۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 06 July 2015
راهپیمایی روز قدس امسال در مرکز استان البرز از میدان شهدا آغاز می‌شود.   
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز 15تیر، درجمع اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس استان البرز، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج همزمان با سراسر کشور روز جمعه (19 تیرماه) برگزار می‌گردد.
وی افزود: ساعت شروع راهپیمایی روز قدس را 11 صبح جمعه 19 تیرماه جاری از میدان شهدا به خیابان مهدیه - میدان توحید - سه راه امامزاده حسن (ع) به مقصد مصلی امام خمینی (ره) کرج عنوان کرد.
روحی یزدی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آیین‌های مختلفی درشهرستانهای استان البرز باید برگزار شود و دستگاههای اجرایی هرچه بیشتر در زمینه بزرگداشت این روز مهم و تاریخی تلاش کنند.
وی یادآورشد: با توجه به گرمی هوا و روزه دار بودن مردم، در راهپیمایی روز قدس در استان البرز مسیری کوتاه انتخاب شده تا شرایط بهتری برای انجام این فریضه مهم فراهم شود.
این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری ها یکی از متولیان محیط سازی برای آیین‌های مختلف در سطح استان البرز هستند، گفت: شهرداری باید در زمینه برگزاری راهپیمایی روز قدس حضور پررنگ تری داشته باشد و با تامین امکانات و تجهیزات لازم خود را در برگزاری هرچه باشکوه این آیین همراه کند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان استقرار غرفه‌های مختلف فرهنگی و تونل‌های تلطیف هوا از مسیر آغاز راهپیمایی تا مصلی کرج شامل تونل مه در پنج نقطه از مسیر از دیگر موضوعاتی بود که دراین نشست دستگاههای اجرایی حاضر برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس به تبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار