حجت‌الاسلام نجات فیاضی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شد.
کد خبر: ۵۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 06 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، با قدردانی از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)، حجت‌الاسلام نجات فیاضی که پیش از این مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه اردبیل بود، به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شد و کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

در این مراسم مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از همراهی مسئولان استانی و سپاه در مدت مأموریت خود در این استان اظهار داشت: در انجام مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تلاش کردم تا در عرصه‌های فرهنگی، عقیدتی و تعامل با روحانیون برخی اقدامات و کارهای مهم و موثر را انجام دهم.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر افزود: بعد از سال‌ها حضورم در استان اردبیل و سپاه حضرت عباس (ع) که همواره به این دوران خدمتی افتخار می‌کنم در مسئولیت جدید در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی انجام وظیفه خواهم کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد تودیع حجت‌الاسلام کاملی‌فر از مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) هستیم که در این مدت حضور در این مجموعه خدمات شایسته‌ای را انجام داده و با همدلی و همزبانی سعی کرد تا در این مسئولیت حضور شایسته داشته باشد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی یادآور شد: با معارفه کاملی‌فر به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی ما تصمیم گرفتیم تا از روحانی فعال این مجموعه حجت‌الاسلام نجات فیاضی در این مسئولیت استفاده کنیم تا در مأموریت جدید خود بتواند انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد:‌ باید این مسئولان دو کار را خودشان انجام دهند، تا دو اثر الهی را از این کار خود ببینند که اولی مربوط به انجام کار با روحیه جهادی و انقلابی و دومی نیز انجام مأموریت برای رضای الهی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر این دو کار اتفاق بیفتد خداوند نیز در مسئولیت، مصونیت و حقیقت انجام بهتر کار را نشان داده و نصرت و یاری‌اش ‌را نصیب مسئولان خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار