کد خبر: ۵۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 05 July 2015
رئیس هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه دهمین دوره مسابقات کاراته جام رمضان روز ۲۵ تیرماه در البرز برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از مسابقات از پدیده‌‌ها و پیشکسوتان ورزش کاراته در البرز تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.
محمد اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه استان البرز در بخش‌های مختلف ورزشی از ظرفیت‌های ویژ‌ه‌ای برخوردار است که باید با برنامه‌ریزی درست این پتانسیل حفظ و ارتقاء پیدا کند، اظهار داشت: حضور جوانان فعال و نامی در رشته ورزشی کاراته در استان البرز از جمله مهم‌ترین ظرفیت‌های ورزش البرز محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه دهمین دوره مسابقات کاراته جام رمضان استان البرز به‌زودی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات روز 25 تیرماه سال جاری مصادف با 28 ماه مبارک رمضان با حضور ورزشکاران نامی این رشته در البرز برگزار می‌شود.
رئیس هیئت کاراته البرز با تاکید بر اینکه همه ساله در حین برگزاری این دوره از مسابقات از پدیده‌‌ها و پیشکسوتان ورزش کاراته در البرز تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: در این دوره نیز از دو فعال این رشته ورزشی علی عسگری و اصغر طاهر آبادی تقدیر می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه در دو رده سنی جوانان و امید بزرگسالان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقه امسال در سالن ورزشی بعثت کرج برگزار می‌شود.
اکرمی با بیان اینکه کاراته‌کاران البرزی در سطح ملی نیز همواره به خوبی ظاهر شده‌اند و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته‌اند، اظهار داشت: هم اکنون 3 قهرمان البرزی در رشته کاراته در اردوی تیم ملی کشور حضور دارند.
رئیس هیئت کاراته استان البرز در پایان یادآور شد: خوشبختانه هیئت کاراته البرز مشکل خاصی از نظر مباحث زیرساختی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار