واحدهای تولیدی قانون را رعایت کنند
در حال حاضر تعداد 19 واحد تولیدی فرآورده سنگدانه های مورد مصرف در بتن آماده (شن و ماسه) با شماره استاندارد ملی 302 در استان فعال هستند و نظارت بر عملکرد این واحدها باید دائمی باشد.
کد خبر: ۵۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 04 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: بر اساس قانون تمامی محصولات ساختمانی مشمول استاندارد اجباری هستند و به واسطه این ماده قانونی، ادارات کل استاندارد باید بر نحوه تولید این مصالح نظارت کنند.
سازمان استاندارد به صراحت اعلام کرده است "واحدهای تولیدی که قادر به دریافت تاییدییه استاندارد نیستند، اجازه فعالیت نداشته و فرآورده های آنها در پروژه های عمرانی استفاده نخواهند شد ."
معادن شن و ماسه نیز در شمول این قانون قرار دارند.
در حال حاضر تعداد  19 واحد تولیدی فرآورده سنگدانه های مورد مصرف در بتن آماده (شن و ماسه) با شماره استاندارد ملی 302 در استان فعال هستند و نظارت بر عملکرد این واحدها باید دائمی باشد.
به تازگی خبرهایی مبنی بر تخلف 2  واحد تولیدی فرآورده سنگدانه های مورد مصرف در بتن آماده (شن و ماسه) منتشر شده است.
فتانه شکراللهی مدیر کل استاندارد استان البرز در این ارتباط به خبرنگار تابناک البرز گفت: در پی اجرای برنامه های استاندارد سازی مصالح ساختمانی در البرز پرونده 2 معدن شن و ماسه به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شد .
وی اظهار داشت: متاسفانه مدیران این 2 واحد به اخطارها توجه نکرده و به دلیل اینکه سلامتی مردم تهدید می شد، پرونده فعالیت آنها به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
شکراللهی در پایان گفت: همچنین اخطارهای لازم به واحدهای تولیدی بتن آماده ، تیرچه ، بلوک سیمانی ، موزاییک سیمانی و چسب کاشی نیز داده شده که برخی از آنها به اداره کل استاندارد مراجعه کردند و پرونده آنها در جریان است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار