کد خبر: ۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵ 17 February 2015
شهردار کرج گفت: حلقه دره کرج به فناوری‌های نوین مجهز شد.
علی ترکاشوند در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: توسعه خدمات به مردم و افزایش خدمات شهری از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی تأکید کرد: هم اکنون کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر به توجه بیش از پیش مسئولان نیاز دارد لذا برای اینکه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم لازم است تا همدلی و تعامل مسئولان بیشتر شود.
شهردار کرج شناسایی کمبودها و رفع محرومیت‌ها در سطح مناطق مختلف را از مهمترین وظایف مسئولان شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداران در مناطق مختلف باید کمبودها و نیازها را شناسایی کنند و براساس اولویت‌ها خدمات رسانی داشته باشند.
وی توسعه زیرساخت‌های شهری و ایجاد طرح‌های عمرانی و خدماتی را از مهمترین نیازهای این کلانشهر دانست و افزود: باید تلاش شود تا این طرح‌ها و خدمات از مناطق محروم آغاز شود.
شهردار کرج در ادامه سخنان خود به تجهیز مرکز حلقه دره کرج به فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: این اقدام به منظور سرعت بخشی در کارهای این مرکز انجام شده است.
ترکاشوند ادامه داد: کنترل مطلوب‌تر سایت حلقه دره و کاهش هدر رفت زمان در این سایت و تسریع در اجرای کارها از دیگر اهداف این مهم است.
وی نصب دوربین‌های مدار بسته را یکی از بخش‌های اجرایی این سامانه عنوان کرد و گفت: این امر نقش به سزایی در داشتن تصاویر به هنگام سایت از جمله پناهگاه سگ‌ها، خطوط پردازش، کارخانه کمپوست و باسکول حلقه دره دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار