کد خبر: ۵۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 04 July 2015
 رییس دفتر شورای نگهبان در استان البرز با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده نسبت به اهداف امریکا هوشیار است، گفت: حمایت های قاطع مردم و مقام معظم رهبری سرمایه بزرگی برای تیم مذاکره کننده هسته ای بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سرمایه قوی مردمی با حمایت مقام معظم رهبری پشتوانه تیم مذاکره کننده است و از زمان شروع مذاکرات این حمایت ها صورت گرفته است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره تیم مذاکره کننده را مورد تایید قرار داده اند و یکی از پشتوانه های قوی برای تیم مذاکره کننده نیز حمایت های ایشان بوده است.
رییس دفتر نظارت بر انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری عناوینی ازجمله شجاعت، غیور، متدین را برای تیم مذاکره کننده بکار برده است، خاطرنشان کرد: هرکدام ازاین اوصاف دارای بار حقوقی و مذهبی گسترده است که در دوران رهبری ایشان کمتر مشاهده شده است.
روحی یزدی گفت: آثار حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده را می توان در مجامع بین المللی دید و امروز واشنگتن درتلاش برای ساکت یا نابود کردن مواضع ایران در مجامع بین المللی است.
وی اضافه کرد: قطع رابطه ایران اسلامی با سایرکشورها و کاهش نفوذ ایران در سطح بین الملل از دیگر مواردی است که دشمنان نظام اسلامی به دنبال آن هستند.
رییس دفتر نظارت بر انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: امریکا به ایران اسلامی محتاج تراست چراکه امروز شاهد آن هستیم که کشور ما در مقایسه با سایرکشورهایی که انرژی هسته ای دارند، دارای مواضع عاقلانه تری است.
روحی یزدی با اعلام اینکه خطوط قرمز مذاکرات هسته ای بارها ازسوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است، ادامه داد: رهبری مواضع را براساس منافع نظام اعلام کرده اند و باید دراین زمینه هوشیار بود.
وی با اشاره به اینکه دشمن برای پیشبرد اهداف خود دست به جنگ روانی می زند، گفت: هیچ تفاوت نظری بین مسوولان اجرایی با مواضع اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب وجود ندارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار