خدمات مشاوره با موضوع مهارت کارآفرینی و خودکفایی ویژه فعالان مسجدی در نمایشگاه توانمندی های تشکل های مردم نهاد استان اردبیل توسط دبیرخانه کانون های مساجد استان ارائه شد.
کد خبر: ۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ 17 February 2015

به گزارش خبرگزاری شبستان همزمان با برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تشکل های مردم نهاد استان که از (27 بهمن ماه) دایر شده، در غرفه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خدمات مشاوره با موضوع مهارت کارآفرینی و خودکفایی ویژه فعالان مسجدی توسط نادر سقاء به بازدید کنندگان ارائه شد.

نادر سقاء مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: توجه به محورهای کارآفرینی برای فعالان مسجدی از ضروری ترین مسائل است و از آنجایی که استخدام در دستگاه های دولتی و اجرایی بسیار محدود می باشد، جوانان باید با برنامه ریزی و انتشار ایده ها و طرح ها به فکر ایجاد شغل برای خود باشند.

سقاء با اعلام اینکه در شرایط امروز جامعه، کارآفرینی گرداننده چرخ توسعه اقتصادی کشور است، بیان داشت: نرخ رشد اقتصادی کشور باید وابستگی زیادی به رشد کارآفرینی داشته باشد چراکه با تحقق این مهم افزایش تحقیق ها و پژوهش ها را در زمینه های مختلف شاهد خواهیم بود.

وی، با تاکید بر اینکه کارآفرینی در بین جوانان باید به یک فرهنگ تبدیل شود، تصریح کرد: کارآفرینی علاوه بر تاثیرات مثبت در اقتصاد کشور، باعث کشف استعدادها و شناسایی نخبگان در جامعه می شود که این مهم نیز باعث رشد علمی کشور و اعتلای آن خواهد شد.

لازم به ذکر است، مشاوره و بررسی در خصوص نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در شکوفایی فرهنگی کشور امروز 28 بهمن ماه توسط آقای حسن مهدوی از ساعت 16 الی 17 درنمایشگاه مزبور ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ مشاوره در زمینه سبک زندگی اسلامی و تغذیه و طب جامع اسلامی نیز توسط حجت الاسلام طاهر عزت خواه در تاریخ 29 بهمن ماه در محل غرفه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به بازدید کنندگان ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تشکل های مردم نهاد استان به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا 17 عصر با حضور 40 تشکل مردم نهاد دایر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار