کد خبر: ۵۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 02 February 2018

تابناک / سرمربی سپیدرود گفت : تساوی خانگی برابر استقلال خوزستان برای ما شکست بود.

علی کریمی ، در نشست مطبوعاتی بعد از تساوی در بازی هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس ، برابر استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما برای کسب سه امتیاز بازی ، تلاش زیادی کردند اما با ده نفره شدن تیم، فشار زیادی به آنها وارد شد.


وی با ابراز ناراحتی برای از دست دادن دو امتیاز خانگی افزود : تساوی در خانه و کسب یک امتیاز برای سپیدرود با شکست فرق زیادی ندارد چرا که اگر مقابل رقیب مستقیم خود در انتهای جدول می بردیم، وضعیت بهتری پیدا می کردیم.


سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ، با اشاره به صحنه ای که اعتقاد داشت داور باید برای این تیم پنالتی میگرفت ، گفت : صحبت از داوری، تکرار مکررات است و چیز جدیدی برای گفتن نیست ، پیش از این هم با اشتباهات داوری روبرو شدیم و گفتیم که این ها جزئی از فوتبال است اما امروز اتفاقاتی افتاد که نمی توان آن را هضم کرد.
علی کریمی با انتقاد شدید از مسوولان فدراسیون فوتبال به ویژه جریمه نقدی 400 میلیون ریالی باشگاه سپیدرود رشت به دلیل آنچه که پرتاب بطری و اشیا مختلف به داخل زمین از سوی تماشاگرانش در جریان مسابقه با سپاهان اصفهان در هفته بیستم عنوان شد ، گفت:
ممکن است بخواهند باز هم من را جریمه کنند اما اینبار اگر جرئت دارند این کار را بکنند.
وی افزود : آقای اصفهانیان چه می کند و آقای قیاسی وقتی بیرون از مجموعه بود مدام انتقاد می کرد ولی اکنون فقط تعریف و تمجید است ، همه تصمیمات داوری را تایید میکند و چون پست گرفته همه چیز روبراه شده است ، واقعا انتصاب ها در فدراسیون فوتبال روی چه حساب و کتابی است ؟
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ، با اشاره به اعلام نام محرومان در همه پست های فوتبالی ، گفت : چرا اسم داورانی که احیانا" محروم میشوند هیچگاه اعلام نمیشود.
علی کریمی ، از برنامه نود و مجری – تهیه کننده آن هم انتقاد کرد و افزود : بازی ها و بررسی داوری ها انتخابی است و بیشتر اتفاقات و اشتباهات داوری بازی های سپیدرود را نشان نمیدهد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با سپیدرود رشت ، گفت : همانگونه که انتظار میرفت این بازی ، بازی خوب ، تهاجمی و جان داری از آب درآمد.
عبداله ویسی ، بااشاره به اینکه سطح بازی بسیار بالا بود ، افزود : یکی از بهترین بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر امروز رقم خورد و هر دو تیم لایق برد و کسب سه امتیاز بودند.
وی کسب یک امتیاز در خانه حریف را غنیمت دانست و گفت : باتوجه به اینکه 5 بازیکن را در این بازی در اختیار نداشتم از ارنج تیم راضی هستم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار