سرپرست توزیع برق اردبیل خبر داد؛
سرپرست توزیع برق استان اردبیل گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه برق‌رسانی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۶۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 31 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری توزیع و ۶۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان روشنایی معابر است.

وی افزود: علاوه بر این پروژه‌های نیرورسانی به ارزش سه میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان، طرح‌های کاهش تلفات به ارزش دو میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست توزیع برق استان با اشاره به توزیع پروژه‌ها در تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه اردبیل، اضافه کرد: در گرمی سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر و نیرورسانی به ارزش ریالی ۶۹۷ میلیون تومان و در بیله سوار سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار به ارزش یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

محمدی پروژه‌های نمین را شامل سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر و نیرورسانی به ارزش ۵۶۲ میلیون تومان برشمرد و افزود: در نیر پروژه‌های سرمای گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۷۷۲ میلیون تومان مورد استفاده اهالی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: سهم پارس‌آباد از پروژه‌های افتتاحی شامل سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار به ارزش یک میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان است.

سرپرست توزیع برق  استان ادامه داد: در مشگین شهر نیز پروژه‌های سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر و نیرورسانی به ارزش ۹۹۹ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی در خصوص پروژه‌های شهرستان خلخال تصریح کرد: در این شهرستان سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۷۹۸ میلیون تومان به استفاده اهالی می‌رسد.

وی افزود: در شهرستان کوثر سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار به ارزش ۵۳۱ میلیون تومان و در سرعین سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و نصب کنتور هوشمند آب و برق به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

به گفته سرپرست توزیع برق استان در شهرستان اردبیل نیز پروژه‌های سرمایه‌گذاری توزیع، روشنایی معابر، نیرورسانی، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و نصب کنتور هوشمند به ارزش دو میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار