فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تأمین امنیت اجتماعی را یکی از جدی ترین خواسته های مردم از نیروی انتظامی دانست و از اجرای 70 طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 25 January 2018

به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فردیس که در سالن شهرداری منطقه یک برگزار شد با بیان اینکه شعار پلیس  جامعه محور بودن است اظهار داشت: در این راستا همکاری با مسئولین،  تکریم مردم و انجام خواسته های آنها در اولویت امور نیروی انتظامی قرار داشته وتلاش کردیم  با ارزیابی نیازهای مردم و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: برخی آمارها در البرز خوب نیست. با توجه به تراکم جمعیت،البرز در درگیری و نزاع خیابانی، رتبه سوم کشور را دارد.

رئیس پلیس استان البرز با اعلام اینکه خواسته های مردم در حوزه امنیت اجتماعی جدی و بسیار بوده است گفت: در این حوزه تلاش شده که اقدامات به صورت ریشه ای و اساسی باشد و زمینه بروز آنها را از بین ببریم. در این حوزه بیش از 70 طرح عملیاتی اجرا شده است.

وی افزود: در موضوع  بدپوششی و برای کنترل اصناف در خصوص فروش پوشاک با علائم شیطان پرستی، با اعلام قبلی بیش از هزار واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد حدود 250 واحد اخطار گرفتند.  

سردار محمدیان با اعلام اینکه 90 درصد سرقت های استان به خودرو مربوط می شود گفت: حدود 70 درصد سرقت های استان البرز مربوط به قطعات خودرو و 20 درصد مربوط به خودرو است که در راستای کاهش این  سرقت ها، قانونمندی و ساماندهی مراکز فروش قطعات خودرو در دستوور کار قرار گرفت. که در این راستا بیش از 6 هزار قطعه باتری خودرو که می تواند سرقتی باشد در فروشگاه های کشف شد.

وی اجرای کامل طرح های انتظامی را زمینه ساز ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی دانست.

رئیس پلیس استان البرز در بخش دیگری با تقدیر از زحمات 35 ساله سرهنگ ایوب احمدی در نیروی انتظامی و فعالیت 4 سال اخیر وی در سمت اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس برای برقراری امنیت منطقه گفت: با توجه به اینکه در سیستم انتظامی برای جایگاه ها و درجات سقفی وجود دارد، تلاش ها برای جلوگیری از بازنشستگی سرهنگ احمدی بیش از این کارساز نشد و از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی بیژن جنتی را از فرماندهان مؤمن و پرتلاش نیروی انتظامی دانست و بر لزوم همکاری و هماهنگی ایشان با شورای تأمین، امام جمعه، مجموعه ادارات شهرستان و اقشار مختلف مردم تأکید کرد.

در پایان طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی کل کشور بیژن جنتی برای مدت 3 سال  به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فردیس منصوب شد و از زحمات سرهنگ ایوب  احمدی نیز  تقدیر شد.

 

 

 

منبع : فردیس نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار