اداره کل هواشناسی استان البرز روند افزایش آلاینده‌های جوی را تا فردا پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۵۵۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 24 January 2018
به گزارش تابناک : منصور رحمانیان با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی که از گذر امواج کم‌وبیش ناپایدار از منطقه البرز مرکزی حکایت دارد، گفت: آسمان استان تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز  با اشاره به افزایش غبار و آلاینده‌ها در استان، گفت: این شرایط تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
 
رحمانیان در بخش دیگری به وضعیت کیفی هوای استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کیفیت هوای شهرهای کرج، ساوجبلاغ و فردیس برای همه گروه‌ها در وضعیت ناسالم قرار دارد.
 
وی وضعیت کیفی هوای شهرهای نظرآباد و اشتهارد را برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز در بخش دیگری به وضعیت جوی جاده چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان صاف تا قسمتی ابری است همچنین بیشینه سرعت باد در این محور ۳۲ کیلومتر بر ساعت گزارش می‌شود.
 
رحمانیان در ادامه بیشینه دمای هوای طالقان و دیزین را اعلام کرد و گفت: دمای هوای طالقان منفی پنج درجه سانتی‌گراد و دمای هوا در منطقه دیزین منفی ۶ درجه سانتی‌گراد است، همچنین آسمان دیزین صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و بارش برف می‌باشد.
 
 
 
منبع : شهر فردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار