فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود با بیان اینکه برای تجمع دو روز پیش این شهرستان هیچ مجوزی صادر نشده بود، گفت: علی‌رغم این موضوع نیروهای انتظامی و امنیتی با سعه صدر با مردم برخورد کردند.
کد خبر: ۵۴۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 31 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهرود، سید محمدرضا هاشمی درباره تجمع دو روز پیش شاهرود بیان کرد: جمعی از مردم معترض به مشکلات اقتصادی و بیکاری با تجمع خود خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند و هرچند برای این تجمّع هیچ‌گونه مجوزی صادر نشده بود، شاهد سعه‌صدر نیروهای انتظامی و امنیتی بودیم و کمترین رخداد فیزیکی و یا درگیری به وقوع نپیوست.

سید محمد رضا هاشمی فرماندار شاهرود

وی افزود: تجمع دو روز گذشته در شاهرود، کاملاً صنفی و در گلایه از معضلات اقتصادی بود و هرچند در انتها عده‌ای انگشت‌شمار شعارهای ساختار شکنانه سر دادند اما مردم مؤمن شاهرود به‌محض رؤیت این فضا، صف خود را از این سودجویان جدا و آن‌ها را از صفوف خود جدا کردند.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه تمام توان ما صرف خدمت به مردم بوده است، تأکید کرد: در گفتگوهای صورت گرفته با برخی از افرادی که در تجمع حضور داشتند و خلاف عرف و اخلاق شعارهایی سر داده بودند شاهد اظهار ندامت و پشیمانی آن‌ها بودیم که با عنایت به دل‌بستگی آن‌ها به‌نظام و انقلاب تلاش کردیم تا مشکل خاصی برای این افراد به وجود نیاید.

هاشمی از مردم خواست ضمن رعایت و احترام به قانون، مشکلات خود را از طریق مبادی قانونی و پیش‌بینی‌شده پیگیری کرده تا مانع سوءاستفاده دشمنان قسم‌خورده انقلاب و معاندان نظام اسلامی از آن‌ها شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار