کد خبر: ۵۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵ 26 June 2015
شهردار کرج با اشاره به اجرایی شدن ده ها طرح کوچک و بزرگ عمرانی دراین کلانشهر، گفت: 2 هزارمیلیارد ریال پروژه عمرانی دردست تکمیل داریم.
به گزارش ایرنا، علی ترکاشوند شامگاه چهارشنبه درآیین گشایش تقاطع غیرهمسطح شهدای غواص درعظیمیه کرج از گشایش سه تقاطع جدید غیرهمسطح تا سه ماه آینده در کرج خبرداد.

وی بیان داشت: تقاطع غیر همسطح میانجاده ، فاز اول تقاطع بزرگ حصارک و تقاطع حامی در شرق کرج پروژه های عمده ترافیکی است که پیش بینی می شود تا اواخر شهریور به بهره برداری برسد.

ترکاشوند گفت: امسال 12 هزارمیلیارد ریال بودجه برای طرح های عمران شهری کرج اختصاص یافته است.

شهردار کرج با اشاره به بودجه 16 هزار میلیارد ریالی سال 94 این کلانشهر اظهار داشت:بخش عمده بودجه و فعالیت های شهرداری به اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: به رغم محدودیت های اعتباری در کشور، شهرداری کرج با تقبل بخشی از پروژه های ملی دراستان البرز به کمک دولت آمده است.

شهردار کرج افزود: با عزم جهادی برای تحول در ساختارعمرانی مرکز استان البرز امکانات شهری را بسیج کرده ایم.

وی، عمده ترین مشکل دراجرای برخی طرح های عمرانی مانند تقاطع های غیرهمسطح حامی و حصارک را وجود معارضان ذکر کردوگفت: این موانع درواقع سبب تاخیر در اجرای این پروژه ها شده است که البته بخش عمده آنها برطرف شده است.

ترکاشوند بیان داشت:به عنوان مثال تقاطع زیرگذرشهدای غواص یکی از پروژه های پرمعارض بود که با تدبیر و اتخاذ راهکارهای مناسب این موانع برطرف شد.

وی تاکید کرد:هرچند کمبود نقدینگی و فشار مالی شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده لیکن عزم و اراده شورا و شهرداری بر اتمام پروژه های عمرانی است.

شهردار کرج با قدردانی از همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر گفت:این وحدت و انسجام گره گشای مشکلات شهری شده است.

به مناسبت ماه مبارک رمضان سه پروژه عمرانی تقاطع زیرگذر شهدای غواص عظیمیه و استخر شنا و پارکینگ طبقاتی در حصارک کرج به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار