کد خبر: ۵۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 25 June 2015
نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه در شهر امکانات بالقوه و بالفعل زیادی وجود دارد که نیازمند مدیریت واحد است، گفت: با توجه به امکانات موجود با مدیریت مناسب می‌توانیم تا یک سال آینده فاز نخست قطار شهری کرج را راه‌اندازی کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیز اکبریان در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای غواص که شامگاه چهارشنبه در محل این پروژه با حضور استاندار البرز، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: تلاش زیادی برای افتتاح این پروژه در این مدت زمان کم و کمبودهای موجود انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان با مدیریت‌های مسئول و توانمند، آمادگی اجرای پروژه‌های بزرگتری را دارد، افزود: شهرداری کرج پروژه‌های بزرگی در دست دارد که به همت دولت، استانداری و نمایندگان در بحث‌های بهداشتی درمانی نیز اقدامات مناسبی در حال انجام است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال حدود, 900 تخت بیمارستانی به مجموعه بیمارستان‌های البرز افزوده می‌شود و با این تفاسیر تخت‌های بیمارستانی البرز 2 برابر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری نیز در این زمینه همکاری‌هایی انجام داده است، خاطرنشان کرد: برای افزایش 150 تخت بیمارستانی در بیمارستان باهنر، ساختمانی در حال احداث است که شهرداری تنها نظارت بر ساخت آن را بر عهده گرفت و هیچ‌گونه عوارضی دریافت نکرد.

اکبریان بیان کرد: بدین ترتیب نهضت بزرگی که توسط دولت و مجلس در بحث بهداشت کشور انجام شده، در استان البرز در حال تحقق یافتن است.

وی با تاکید بر اینکه پل بزرگ تقاطع غیرهمسطح حصارک در حال عملیاتی شدن است و به زودی یکی از رمپ‌های اصلی آن به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با مدیریت مناسب و با توجه به امکانات موجود این امکان وجود دارد تا یک‌ سال آینده فاز نخست قطار شهری کرج راه‌اندازی شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این امر بدون کمک دولت نیز امکان‌پذیر است، تصریح کرد: در شهر امکانات بالقوه و بالفعل زیادی وجود دارد که نیازمند مدیریت واحد است.

وی اظهار داشت: نامه‌ای به وزیر تعاون ارسال شده تا تمهیدات لازم را در مورد شرکت "سابیر" پیمانکار قطارشهری کرج داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار