چینی‌ها همچنان به رکورد خرید محصولات کادیلاک ادامه می‌دهند و این سازنده آمریکایی نیز به روند ۱۷ ماهه رشد فروش خود در این کشور ادامه داده است.
کد خبر: ۵۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 10 November 2017

به گزارش تابناک : ماه گذشته کادیلاک موفق به فروش ۱۷۰۱۸ دستگاه خودرو در چین شده که به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از فروش رشد ۱۳۹۳۱ دستگاهی آن در بازار ایالات‌متحده بوده و همچنین رشدی ۳۶ درصدی را هم نسبت به فروش ۱۲۵۰۲ دستگاهی چین در ماه اکتبر سال گذشته نشان می‌دهد.

چینی‌ها طی مدت سپری شده از سال جاری تعداد ۱۴۱۶۴۳ دستگاه از محصولات کادیلاک را خریداری کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۸.۲ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کادیلاک در همین مدت در بازار ایالات‌متحده موفق به فروش ۱۲۷۷۷۷ دستگاه خودرو شده است که ۴.۱ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است؛ بنابراین رسماً چین بزرگ‌ترین بازار کادیلاک لقب می‌گیرد.

در ماه ژانویه امسال رئیس کادیلاک اعلام کرد که چین می‌تواند در عرض سه سال به بزرگ‌ترین بازار کادیلاک تبدیل گردد اما حتی او هم قادر به پیش‌بینی افزایش فروش ناگهانی این شرکت در سال ۲۰۱۷ در چین نبوده است. همچنین غیر از چین، وضعیت فروش کادیلاک در کشورهای کانادا، کره جنوبی، روسیه و ژاپن هم بهبود یافته است.






منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار