چمران در تجمع عاشوراییان استکبارستیز شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: کسانی که روزی فریب لبخند‌ها و امضای دولتمردان آمریکایی را خوردند، امروز به صراحت اعلام می‌کنند اعتماد و مذاکره با آمریکا دیوانگی است.
کد خبر: ۵۱۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 04 November 2017

به گزارش  تابناک شهرکرد، مهدی چمران در تجمع عاشوراییان استکبارستیز شهرکرد با اشاره به اهمیت استکبارستیزی و مقاومت در مقابل ظلم، اظهار کرد: اگر روحیه استکبارستیزی در بین جوانان، زنان و مردان ما وجود داشته باشد، ما می‌توانیم در مقابل دشمن بایستیم و آن‌گاه موفقیت و پیروزی نصیب ما می‌شود.
وی با بیان اینکه نسل جوان ما جنایات آمریکا را از نزدیک ندیده‌اند، عنوان کرد: من خود شاهد کودتای ‌28 مرداد بودم که آمریکای جنایتکار با همکاری دست‌نشاندگان داخلی، شاه خائن فراری را به کشور بازگرداند، تا به‌وسیله این رژیم سفاک ثروت و نفت ما را به تاراج ببرد.
رئیس سابق شورای شهر تهران اضافه کرد: دولت جنایتکار آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوادثی از جمله قیام خونین 15 خرداد و کودتای ننگین 28 مرداد، جوانان بسیاری را به خاک و خونین کشید و همچنین با انواع توطئه تلاش کرد تا لقمه چربی مانند ایران را از دست ندهد؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم از دشمنی و توطئه علیه ایران دست برنداشت.
چمران با اشاره به اینکه تسخیر سفارت آمریکا در ایران توسط دانشجویان ابهت آمریکا در جهان را فرو ریخت و امام راحل این اقدام را انقلاب دوم نامیدند، خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی شور و هیجانی در ملت ایران ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه با مطالعه اسناد به‌دست آمده از سفارت آمریکا در ایران می‌توان به جنایات آمریکا پی برد، گفت: حوادثی از جمله خنثی شدن توطئه نیروهای آمریکایی در طبس توسط لشکریان خدا از دیگر توطئه‌های آمریکا در ایران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است.
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هر روز شاهد قدرت روزافزون جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هستیم، ادامه داد: دانشمندان ما در تمام عرصه‌های علمی به موفقیت‌های بزرگ دست یافتند و در مدت زمان کوتاه توانستند به غنی‌سازی 20 درصد در انرژی هسته‌ای دست پیدا کنند و امروز ما نیز اگر به خود متکی باشیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم.

چمران با بیان اینکه ما از طرف دولتمردان آمریکایی انواع توطئه، محاصره نظامی و اقتصادی، دروغ و نیرنگ را دیدیم، اظهار داشت: آمریکا پیشنهاد مذاکره به ایران را داد و دولتمردان ایرانی با خوش‌بینی تمام فریب آن‌ها را خوردند و به تمام تعهدات خود عمل کردند، اما آمریکا به عهد خود پایبند نبود و این یک تجربه بزرگ برای ماست.
وی با بیان اینکه امروز دولتمردان و مردم کشور پشت رهبری ایستاده‌اند، تصریح کرد: کسانی که روزی فریب لبخند‌ها و امضای دولتمردان آمریکایی را خوردند، امروز به صراحت اعلام می‌کنند اعتماد و مذاکره با آمریکا دیوانگی است و امروز ما با اتکای به خداوند، گوش سپردن به نصایح رهبر فرزانه انقلاب و همت جوانان می‌توانیم به پیروزی دست یابیم و از آمریکا هراسی نداریم، زیرا خداوند پشتیبان ما است.
رئیس سابق شورای شهر تهران بیان کرد: ما هیچ زمان با ملت‌ها دشمنی نداشته‌ایم، بلکه دشمن اصلی ما دولتمردان آمریکا هستند، اما در مقابل، ما دولت و ملت رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و این ملت غاصب باید از صحنه روزگار محو شود و اگر همه ملت مسلمان در مقابل استکبار و نوکران آن‌ها بایستند، به‌طور حتم پیروزی نصیب ما می‌شود.
چمران شرط پیروزی در مقابل استکبار را اتحاد مسؤولان و عمل به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: جوانان باید بدانند دشمن شماره یک ما، دولتمردان آمریکایی و ما با اتحاد می‌توانیم در مقابل آن‌ها بایستیم و به پیروزی برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار