رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌های هیئت فوتبال استان مدارس فوتبال فاقد مجوز در اردبیل تعطیل می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 23 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صمد نوتاش ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مدارس فوتبال غیرمجازی که تاکنون از هیئت فوتبال استان پروانه فعالیت نگرفته‌اند حق فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدارس فوتبال باید براساس تعرفه‌های مصوبه شهریه خود را از متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان بگیرند، گفت: دریافت هرگونه وجه اضافی از ثبت‌نام‌کنندگان تحت هر عنوانی ممنوع بوده و با خاطیان برخورد می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: مدارس فوتبال برای برگزاری هرگونه مسابقه و برپایی اردو باید قبل از تشکیل از هیئت فوتبال استان مجوز بگیرند و در غیر این صورت براساس آئین‌نامه پروانه مدرسه فوتبال ابطال می‌شود.

نوتاش تصریح کرد: خانواده‌ها نیز قبل از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال برای آگاهی از مجوز مدارس فوتبال هماهنگی لازم را با هیئت فوتبال استان داشته باشند و از ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال بدون مجوز هیئت فوتبال خودداری کنند.

وی افزود: براساس برنامه‌های هیئت فوتبال استان فقط مدارس فوتبال مجاز حق شرکت در فستیوال‌ها و طرح استعدادیابی فوتبال را دارند و مجوز حضور به مدارس فاقد مجوز در طرح استعدادیابی و فستیوال تحت هیچ شرایطی ارائه نمی‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: راه‌اندازی و فعالیت مدارس فوتبال فرصتی بسیار بزرگ برای شناسایی استعدادهای فوتبال استان است که با برنامه‌ریزی منسجم و منظم این مدارس می‌توان فوتبال اردبیل را در آستانه رشد و شکوفایی قرار داد.

نوتاش تصریح کرد: مدارس فوتبال بانوان نیز برای نخستین بار در استان زیر نظر مربیان کاربلد و ملی پوشان فوتبال راه‌اندازی شده است که این امر می‌تواند سبب شناسایی استعدادهای فوتبال بانوان باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار