فرمانده انتظامی چالدران:
فرمانده انتظامی چالدران گفت: ۱۶۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق توسط ماموران انتظامی در چالدران کشف شد‌.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 29 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،

حسام صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در ارومیه با اشاره به کشف سیگارهای قاچاق در چالدران، اظهار کرد: پس از کسب خبری مبنی بر انباشت سیگار قاچاق در یک انباری چالدران موضوع در  دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با شگردهای پلیسی ماموران محل موردنظر را شناسایی کرده و مورد بازرسی قرار دادند، اضافه کرد: در بازرسی از انبار ۱۶۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و توقیف شد.

این مقام مسئول در ارتباط با ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ادامه داد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، عنوان کرد: قاچاق در کنار آنکه به اقتصاد داخلی ضربه وارد می‌کند در موارد زیادی با هدف ضربه زدن به سلامت روحی و جسمی جوانان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در برخی موارد سیگارهای قاچاق دارای یک نوع مواد مخدر خطرناک بوده که در صورت مصرف متعدد علاوه بر اعتیاد خطرات جبران‌ناپذیر فراوانی به دنبال دارد‌.

صلاحی در ارتباط با کشف لیرهای ترکیه‌ای در چالدران، ادامه داد: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت ‌و آمد خودروهای عبوری در محور چالدران به ماکو یک دستگاه وانت نیسان را به دلیل حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه خودرو توقیفی مورد بازرسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: ۷۳ هزار و ۴۵ لیر ترکیه‌ای در بازرسی از خودرو مذکور کشف شد که به طور غیرقانونی وارد کشور شده بود.

فرمانده انتظامی چالدران در ارتباط با ارزش ریالی ارزهای مکشوفه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی لیرها را ۸۵۰ میلیون ریال اعلام کردند و در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار