فرمانده انتظامی استان البرز گفت: طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه را در سطح استان اجرا می کنیم.
کد خبر: ۵۰۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 09 October 2017

به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهر دوشنبه در همایش مشترک پلیس و اصناف که در سالن همایش باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت پایدار با همدلی و همکاری اقشار مختلف جامعه امکان پذیر است، اظهار کرد: با این همکاری ها آمادگی پلیس برای ایجاد نظم در جامعه بیشتر می شود.

فرمانده انتظامی استان‌البرز در ادامه ضمن قدردانی از اصناف به دلیل همکاری با پلیس در تمام امور، عنوان کرد: در نظر داریم برای ارتقاء سطح امنیت طرح های مختلفی اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری دو جانبه پلیس و اصناف بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند، تاکید کرد: پلیس البرز از تمام توان خود برای قانونمند کردن واحد های صنفی که جزء اتحادیه ها نیستند، استفاده می کند.

سردار محمدیان نقش اصناف در جرائم مد نظر پلیس و جامعه را کمتر از نیم درصد اعلام کرد و گفت: در این رابطه طرح شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه را در سطح استان اجرا می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بازار خرید و فروش اموال سرقتی، مشکوک به سرقت و قاچاق وجود نداشته باشد، مجرمین زمینه کار ندارند، خاطر نشان کرد: امید داریم با همکاری دوجانبه پلیس و اصناف بتوانیم در راستای قانونمند شدن تمام واحد های صنفی گام برداریم.






منبع : افشاگری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار