نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز ساخت کتابخانه مرکزی را یکی از ضروریات فرهنگی عنوان کرد و خواستار پیگیری در خصوص احداث کتابخانه مرکزی در این استان شد.
کد خبر: ۵۰۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 07 October 2017
به گزارش تابناک : بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله فلاح مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در دیدار با عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان، بیان کرد: تاکنون در حدود ۱۰ درصد از پروژه ساخت کتابخانه عمومی ماهدشت انجام شده و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری مشکین‌دشت نیز ۱۲۰۰ مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه عمومی در شهرک بعثت اختصاص داده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح در ادامه ضمن اشاره به وضعیت کتابخانه‌های فردیس، بر لزوم همکاری شورای اسلامی شهر برای ایجاد زیرساخت در شهرک ناز، شهرک وحدت و فردیس برای احداث کتابخانه تأکید کرد.

وی با اشاره به لزوم ساخت کتابخانه‌ مرکزی و استاندارد در کرج، خواستار همکاری و همیاری نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی برای خرید زمین و ساخت کتابخانه شد.

عزیز اکبریان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، ساخت کتابخانه مرکزی را یکی از ضروریات فرهنگی عنوان کرد و خواستار پیگیری احداث کتابخانه مرکزی در استان شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی همچنین با آرزوی توفیق برای نهاد کتابخانه‌های کشور، گفت: برای بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهم کرد.




منبع : لیزنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار