تابناک / رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: دولت پیام گیلانیان مبنی بر انتخاب استاندار بومی را نشنید‌.
کد خبر: ۵۰۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 27 September 2017
تابناک / رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: دولت پیام گیلانیان مبنی بر انتخاب استاندار بومی را نشنید‌.

محمدحسین قربانی در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: انتخاب استاندار گیلان از دغدغه‌های اصلی دولت، نمایندگان استان گیلان، خواص و نخبگان استان گیلان و مردم این استان بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه انتخاب استانداری با توانمندی‌های مورد نظر دولت حق دولت است عنوان داشت: دولت با بررسی‌های خود مصطفی سالاری را فرد مورد نظر حود تشخیص داد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام ‌اینکه انتخاب استاندار بومی خواسته خواص و نخبگان، نمایندگان استان گیلان و مردم استان گیلان بود اعلام داشت: دولت پیام گیلانیان مبنی بر انتخاب استاندار بومی را نشنید‌.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه سیاست دولت در انتخاب استانداران برای تمام استان‌ها انتخاب استانداری غیربومی بوده است اعلام کرد: استاندار گیلان باید شعارهای دولت در زمان انتخابات را در استان گیلان عملی کند.

قربانی ساخت زیرساخت‌های استان گیلان و توسعه استان گیلان بر مبنای کشاورزی را وظیفه اصلی استاندار جدید گیلان خواند و بیان داشت: طرح‌های عقب مانده و اجرایی نشده دوره قبل باید توسط استاندار جدید تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل با نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان استان گیلان و نخبگان این استان از وظایف دیگر استاندار است اعلام داشت: بهترین عمل استاندار، کار، کار و کار است و استفاده از تجربیات استاندار گذشته در این زمینه تاثیرگذار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار